Precies dit had ik ook, die kick kwam en ik kick een maatje van me met open mond aan van what!? Het gaat de mensen die hem saai vinden nog verassen denk ik! Voor mijn idee was het btw de Seven kick samen met The Game kick.wrote:Deze kicks waren echt belachelijk hard en vet op Thrillogy![]()
![]()
Stond serieus met m'n mond wagenwijd open naar partymaatjes te zoeken, zij keken precies zo:
"Woooow WTF gebeurt hier", beetje verward zelfs![]()
Hele track met m'n smoel open gestaan haha. Benieuwd of die op andere geluidssystemen net zo lekker klinkt, hoop het wel. De track zelf vond ik ook best vet.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
E-Force & Digital Punk - My God (A2REC094)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC094
- 01My God (Original Mix)
- 02My God (Radio Edit)
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
wrote:Het gaat de mensen die hem saai vinden nog verassen denk ik
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Deze klapte er idd wel lekker op bij HDE. 
Ik wacht tot de HQ, maar tot nu toe klinkt dit wel behoorlijk lekker
Als die kicks in HQ een beetje nakomen wat ze hier in LQ beloven vind ik dit vet
ik hoor nu al van verschillende kanten dat dit een solo is van eforce, geen idee of het klopt maartoch
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Da's dus duidelijk hetzelfde als het YT-filmpje op de vorige pagina. :")
oh toch wel.. hij is niet van mij kwam hem alleen tegen en dacht dat ie wat beter klonk :lwrote:Da's dus duidelijk hetzelfde als het YT-filmpje op de vorige pagina. :")
Je hoort duidelijk ook wel wat Digital Punk invloeden (screeches).wrote:ik hoor nu al van verschillende kanten dat dit een solo is van eforce, geen idee of het klopt maartoch
edit: nevermind, wel een collab
Last edited by yowan on 11 Dec 2014 18:04, edited 1 time in total.
Deze plaat staat even op een laag pitje, moet nog een hoop aan gebeuren en andere projecten hebben voorrang nu. Verder wilde Edward er niets over kwijt op Raw op je Dak helaas.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Finally we finished our track ' E-Force & Digital Punk - My God'! We already tested it at HDE Live and now we finally had the time to finish it!
Dropping this at Unleashed for sure!
https://www.facebook.com/video.php?v=83 ... =2&theater
wrote:wrote:Finally we finished our track ' E-Force & Digital Punk - My God'! We already tested it at HDE Live and now we finally had the time to finish it!
Dropping this at Unleashed for sure!
https://www.facebook.com/video.php?v=83 ... =2&theater
Zou hij de podcast bedoelen of het feest? Vrijdag zou toch een year mix zijn, dus weinig promo's vrees ik.
-
MHardtraxx Veteran
Met wat "specials'wrote:Vrijdag zou toch een year mix zijn, dus weinig promo's vrees ik.
Hoe weet je dat?wrote:Met wat "specials'wrote:Vrijdag zou toch een year mix zijn, dus weinig promo's vrees ik.
-
MHardtraxx Veteran
wrote:Hoe weet je dat?wrote:Met wat "specials'wrote:Vrijdag zou toch een year mix zijn, dus weinig promo's vrees ik.
Ik bedoelde surpriseswrote:Unleashed Soldiers! As hardstyle globally expands, so does the Unleashed army. In 2013 Unleashed had an incredible kick-off. In 2014 the podcast exploded! The Unleashed army has grown beyond 100.000 monthly listeners, craving for the hardest, newest tunes. Thank you so much for achieving this, together. On the 12th of December, we will look back at an unforgettable, ‘Unleashed’ 2014 with the best music of this year. Of course there will be some surprises as well! Get ready!
hopelijk twee uurtjes ofzo deze keer.. moet wel lukken met een yearmix en wat promo'swrote:Hopen op wat promo's dan maar.
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Schreeuw vocal
Plofkick
Overdreven aanwezige screech

Plofkick
Overdreven aanwezige screech
Helaas. Er zit eigenlijk geen één promo in de nieuwe Unleashed waar we niet al een eerdere HQ of enigszins luisterbare kwaliteit van hebben, dus ook deze niet.wrote:Hopen op wat promo's dan maar.
-
K
Inderdaadwrote:Helaas. Er zit eigenlijk geen één promo in de nieuwe Unleashed waar we niet al een eerdere HQ of enigszins luisterbare kwaliteit van hebben, dus ook deze niet.wrote:Hopen op wat promo's dan maar.
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026