JA MANwrote:Is het nou zo moeilijk te onthouden dat heel fusion wordt geproduced door een aantal namen ?
MichelPollen/Zany/Freqz/bfront en toneshifterz (codeblack) zijn de enigen die kunnen produceren daar
En die ene dude van the donkey rollers... die ook zorgt voor alle social media
Dozer en pitcher maken echt hun eigen tracks niet hoor
Alle pitcher tracks zijn creaties van o.a Michel Pollen.
Je kunt o.a aan filmpjes en aftermovies e.d. zien dat die mannen gewoon anders in elkaar steken.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Dozer - The Journey (Last World 2012 Anthem) - Fusion 148
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION 148
wow dozer 2 jaar niets van gehoord..
Drop the bomb was zijn laatste zeker?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Of je bekijkt gewoon de credits bij de release om te weten wie het produceert.wrote:Is het nou zo moeilijk te onthouden dat heel fusion wordt geproduced door een aantal namen ?
MichelPollen/Zany/Freqz/bfront en toneshifterz (codeblack) zijn de enigen die kunnen produceren daar
En die ene dude van the donkey rollers... die ook zorgt voor alle social media
Dozer en pitcher maken echt hun eigen tracks niet hoor
Alle pitcher tracks zijn creaties van o.a Michel Pollen.
Je kunt o.a aan filmpjes en aftermovies e.d. zien dat die mannen gewoon anders in elkaar steken.
Zo iets, tot hij nu bij fusion kwam en bob heeft dit volgens mij geproduceerd voor hem ja.wrote:wow dozer 2 jaar niets van gehoord..
Ze doen samen de productieswrote:Doet Bob de Dozer producties?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dozer heeft via een bericht zelf aangegeven dat Bob de tracks produceert.wrote:Ze doen samen de productieswrote:Doet Bob de Dozer producties?
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Idd, het mist gewoon de drive, ik vind het maar een saaie trackwrote:Dit is wel heel leeg. Niet een vette melodie..
-
J
Re-Volt ook nog.wrote:Uh, je vergeet Jack of Sound, Omegatypez, Slim Shore, Nitrouz, Code Black en Profite/Rebournewrote:Is het nou zo moeilijk te onthouden dat heel fusion wordt geproduced door 3 namen ?
MichelPollen/Zany/Freqz/bfront en toneshifterz zijn de enigen die kunnen produceren daar
En die ene dude van the donkey rollers...
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Die gaat nog ver komen zeg!wrote:Re-Volt ook nog.
OT. Lekkere plaat hoor, beetje zweverig en het sfeertje bij de plaat is ook nice.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
vond deze eerste niet zoveel aan maar ben echt nu helemaal weg van die melodie 
Hoe vaker ik hem luister hoe lekkerder ik hem vind 
Ik snap echt niet dat mensen zeiken over breaks in anthems.wrote:Bob is laatste tijd wel te veel bezig met breaks.. nu ook weer een break van anderhalve minuut, wasted penguinz en brennan heart zouden er jaloers op zijn. Mag wel iets minder imo.
Wel lekkere track!
Anthems zijn voornamelijk bedoeld voor een deel van de show, daar bij wordt er geacht van de producer dat ze een stuk in de track maken waar de mensen van het licht en de effecten mee uit de voeten kunnen.
Omegatypez kunnen echt niet producerenwrote:Uh, je vergeet Jack of Sound, Omegatypez, Slim Shore, Nitrouz, Code Black en Profite/Rebournewrote:Is het nou zo moeilijk te onthouden dat heel fusion wordt geproduced door 3 namen ?
MichelPollen/Zany/Freqz/bfront en toneshifterz zijn de enigen die kunnen produceren daar
En die ene dude van the donkey rollers...
Rest van zijn statement is natuurlijk BS, volgens mij zijn het ook alleen Dozer en The Pitcher die het creatieve werk door iemand anders laten doen.
Vond The Rising beter maar deze klinkt zeker niet verkeerdwrote:Niet slecht op zich
@ hardstyle.com
Zeer vette release, ook die Instrumental mix
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wat een boutplaat zeg 
Goedkoper @ TID:wrote:@ hardstyle.com
http://www.trackitdown.net/track/dozer/ ... 72836.html
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
iddwrote:Hoe vaker ik hem luister hoe lekkerder ik hem vind
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ik ook, de eerste keer dacht ik meeh, niet zoveel aan, maar hij wordt steeds beter. Laat weer zien dat Bob heel divers kan producerenwrote:iddwrote:Hoe vaker ik hem luister hoe lekkerder ik hem vind
vind hem echt heel goed, alleen dat ding in de intro dat volgens mij een reversed bass voor moet stellen is jammer.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ben hem egt gaan waarderen, vooral de instrumental mix