Volgens mij maaken Michel, Johan Dozer zijn producties
Rest vind ik matig, vind dat de melodie op 1 of andere manier niet lekker in 't gehoor klinkt. Gaat de verkeerde kanten uit.
Was juist voor de grap aangezien de credits gewoon onder het filmpje staanwrote:?wrote:Nee, wildstylezwrote:Doet Bob de Dozer producties?Credits: Written and produced by Tony van Boxtel & Bob v/d Palen
Echt he, Fusion zet altijd de credits erbij en toch gaan mensen speculeren.Was juist voor de grap aangezien de credits gewoon onder het filmpje staan
Deze beide tracks zullen niet gereleased worden op Fusion. Dozer denkt er wel over na om ze free weg te gevenwrote:Wanneer komen My Vision & Only Me eindelijk is uit?
Tegenwoordig niet meer nee ( sinds Only Me, My Vision als ik me niet vergis)wrote:w8 es ff produceerde michel niet voor dozer? vroeger wel iig?
Ja dacht ik ook, maar er staat onder de credit dat Bob deze geproduceerd heeft dus Michel zal wel gestopt zijn...wrote:w8 es ff produceerde michel niet voor dozer? vroeger wel iig?

Ja ofniewrote:Dozer had altijd iets aparts in zijn tracks, dit daarentegen is totaal niet onderscheidend. Iets wat ik van zowel Dozer als een anthem eigenlijk wel verwacht.
Is ook precies Wildstylez zijn stijlwrote:Nee, wildstylezwrote:Doet Bob de Dozer producties?
wrote:Is ook precies Wildstylez zijn stijlwrote:Nee, wildstylezwrote:Doet Bob de Dozer producties?![]()
Ik hoop dat je mee aan het grappen bent ?wrote:Is ook precies Wildstylez zijn stijlwrote:Nee, wildstylezwrote:Doet Bob de Dozer producties?![]()
Uh, je vergeet Jack of Sound, Omegatypez, Slim Shore, Nitrouz, Code Black en Profite/Rebournewrote:Is het nou zo moeilijk te onthouden dat heel fusion wordt geproduced door 3 namen ?
MichelPollen/Zany/Freqz/bfront en toneshifterz zijn de enigen die kunnen produceren daar
En die ene dude van the donkey rollers...