ben benieuwd of ie dan 1 maart digitaal te krijgen is, of pas volgende week.
Active topics in Tracks
Moderators
- ElixerYouTube
- Robin's RevengeYouTube
Source: djdozer.com
Heb het niet zo meer op dozer de laatste tijd...
Vanaf church of the darkside al niet meerwrote:Heb het niet zo meer op dozer de laatste tijd...
the legacy/reverse vind ik ook nog wel relax om af en toe op te zetten
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:The Legacy
Robin's Revenge
, Elixer is ook niet verkeerd
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Is wel te merken in Elixer, het beginstuk vind ik heel erg op another day in my life van the Pitcher lijken.wrote:Robin's Revenge is echt vet!![]()
Zit een lekkere sfeer en drive in dat plaatje! De vocals, de melody, de kicks, de opbouw: super!
The Pitcher is goed bezig!!(Ik neem aan dat The Pitcher deze weer gemaakt heeft tenminste)
Toch een lekkere track
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
michel pollen ?wrote:Is wel te merken in Elixer, het beginstuk vind ik heel erg op another day in my life van the Pitcher lijken.wrote:Robin's Revenge is echt vet!![]()
Zit een lekkere sfeer en drive in dat plaatje! De vocals, de melody, de kicks, de opbouw: super!
The Pitcher is goed bezig!!(Ik neem aan dat The Pitcher deze weer gemaakt heeft tenminste)
Toch een lekkere track
Ofcourse.wrote:michel pollen ?wrote:Is wel te merken in Elixer, het beginstuk vind ik heel erg op another day in my life van the Pitcher lijken.wrote:Robin's Revenge is echt vet!![]()
Toch een lekkere track
ik luister net toevalling robins attack van dj tony, goh wat toevallig het zelfde deuntje
wel een super tjil nummer die robins revenge
Yep, dit is gewoon een hardstyle versie van robin's attack.wrote:ik luister net toevalling robins attack van dj tony, goh wat toevallig het zelfde deuntje![]()
EDIT: hmm, dacht dat het origineel een jump nummer was, maar is er een beetje tussen in.
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
nie zo'n grote fan van dozer,
maar dit klinkt wel heerlijk _0_
maar dit klinkt wel heerlijk _0_
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Alle2 net binnengehaald via DT!
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/5 ... iginal-mix
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/5 ... iginal-mix
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
wrote:DT. Binnenhalen dus.
Robin's Revenge heeft een heerlijke drive, wat een energie! Echt een top plaatje
Te te tetete, tetetetetete
Robins Revenge bazenplaat
Robins Revenge bazenplaat
misschien beetje stomme vraag
maar waarom is dozer opeens niet meer op spk ?
ik weet dat het ook onder fusion valt maar hij was toch samen met the pitcher het gezicht van superplastik
ik weet dat het ook onder fusion valt maar hij was toch samen met the pitcher het gezicht van superplastik
SPK is opgeheven en die artiesten releasesn nu ook onder Fusion.wrote:misschien beetje stomme vraag
-
SHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
Geen idee waar jullie je tracks op luistere, maar hier (krk rp8) klinkt deze release van Dozer nogal dof. Nu snap ik dat het een vrij doffe kick is die hij gebruikt, maar Ik heb het idee dat ie toch wat helderheid mist, alsof je een vinylrip luistert. hetzelfde geldt voor de hoge tonen. Ze mogen net een tikkeltje meer.
Showtek tracks daarentegen klinken altijd loepzuiver.
Showtek tracks daarentegen klinken altijd loepzuiver.