Wat zijn dit 2 heerlijke knapplaatjes 
Vind ze allebei knetters goed
Source: djdozer.com
Denk dat we binnenkort te horen gaan krijgen welke dat gaat wordenwrote:en fusion 063 dan?:O
zal wel paranoid worden, maarjah back on topic; Elixerwrote:Denk dat we binnenkort te horen gaan krijgen welke dat gaat wordenwrote:en fusion 063 dan?:O
Volgens mij is 065 inderdaad Slim Shore. 063 is inderdaad dan de Zany 4tracker.wrote:063 is de Zany 4-tracker, die ergens half-eind februari uitkomt. Wat 065 wordt is niet bekend, maar ik gok Slim Shore.
Fout! Michel Pollen heeft deze tracks gemaakt (Dozer heeft er uiteraard wel iets van zeggenschap in gehad). Pollen is zeg maar de producer achter The Pitcher & Dozer en werkt samen met Zany aan de Donkey Rollers tracks. Verder doet hij nog veel meer op de achtergrond.wrote:Robin's Revenge is echt vet!![]()
Zit een lekkere sfeer en drive in dat plaatje! De vocals, de melody, de kicks, de opbouw: super!
The Pitcher is goed bezig!!(Ik neem aan dat The Pitcher deze weer gemaakt heeft tenminste)
die lieve jongen heet michel pollen die dit maakt en maakt o.a. tracks voor the pitcher en dozer en donkey rollers werkt ie ook in mee etc etc.. om je even te corrigerenwrote:Robin's Revenge is echt vet!![]()
Zit een lekkere sfeer en drive in dat plaatje! De vocals, de melody, de kicks, de opbouw: super!
The Pitcher is goed bezig!!(Ik neem aan dat The Pitcher deze weer gemaakt heeft tenminste)
hehwatwrote:Ja, maar Michel Pollen = The Pitcher. Tenminste.. hij is de producer van The Pitcher, de DJ is iemand anders. Michel produceert altijd voor Dozer onder de alias Kantini (of ziets). Dus vandaar dat ik zei dat The Pitcher goed bezig is..!
Lezen.wrote:wat is 63-5 dan?
die Mr Monster EP?
Elixer is vet! leuk hoe die de climax ingaat met eerst wat een zachtere kick.
Zachtere melodie bedoel je.wrote:wat is 63-5 dan?
die Mr Monster EP?
Elixer is vet! leuk hoe die de climax ingaat met eerst wat een zachtere kick.