Hoodoo Vodoo opzich wel fijne plaat, andere moet ik eerst nog maar is in HQ horen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
Donkey Rollers - Hoodoo Voodoo / Sleeping Souls (FUSION149)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION149
- 01Hoodoo Voodoo (Original Mix)
- 02Hoodoo Voodoo (Original Edit)
- 03Sleeping Souls (Original Mix)
- 04Sleeping Souls (Original Edit)
Hoodoo voodoo vind ik wel een leuke track, maar niet donkey waardig.. ook alle andere nieuwe donkey tracks die ik op hardstyle rockers hoorde vielen wat tegen naar mijn herinnering, veel van hetzelfde en soms maar energieloze en zachte kicks
Denk dat de gouden tijd van de donkeys toch zo'n beetje aan zijn einde is gekomen.
Mee eens. Daarnaast benoem ik deze release tot de zwakste DR-release ooit.wrote:Denk dat de gouden tijd van de donkeys toch zo'n beetje aan zijn einde is gekomen.
Hoodoo Voodoo is echt bazen track
Is echt typisch DR stijl
Andere ken ik niet dus laat maar komen
Is echt typisch DR stijl
Andere ken ik niet dus laat maar komen
Dikke tracks, maar voor DR inderdaad matig. 
Vanaf Q-base helemaal weg van hoodoo voodoo, sleeping souls klonk ook erg lekker tijdens fusion night
Klinkt gewoon als een standaard the pitcher track. jammer!
Hoodoo Voodoo vind ik toch best wel tegen vallen helaas. Het is geen slechte plaat maar het is niet meer dan een standaard Pitcher-plaatje met een iets duisterder tintje.
Sleeping Souls kan ik nog niet veel over zeggen.
Sleeping Souls kan ik nog niet veel over zeggen.
Typisch weer, ja samples komen later vandaag man! Gewoon nog steeds niet.. 
-
J
2-tracker altijd leuk, maar of je bij Fusion nou een 1-tracker hebt of een 2-tracker, dan gooien ze er weer een week tussen.
Wat komt er maandag? Neem aan dat er een release komt anders heb je 2 platen van de Omegatypez de afgelopen 3/4 weken.
Wat komt er maandag? Neem aan dat er een release komt anders heb je 2 platen van de Omegatypez de afgelopen 3/4 weken.
-
A
is Sleeping Souls kut?wrote:Mee eens. Daarnaast benoem ik deze release tot de zwakste DR-release ooit.wrote:Denk dat de gouden tijd van de donkeys toch zo'n beetje aan zijn einde is gekomen.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
ik vind m beter dan Hoodoo Voodoowrote:is Sleeping Souls kut?wrote:Mee eens. Daarnaast benoem ik deze release tot de zwakste DR-release ooit.wrote:Denk dat de gouden tijd van de donkeys toch zo'n beetje aan zijn einde is gekomen.
Hoodoo Voodoo erg sfeervolle track, vet nr. Die andere luister ik wel alsie uit is.
-
A
ben benieuwdwrote:ik vind m beter dan Hoodoo Voodoowrote:is Sleeping Souls kut?wrote:
Mee eens. Daarnaast benoem ik deze release tot de zwakste DR-release ooit.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
wrote:Hoodoo Voodoo is echt bazen track. Is echt typisch DR stijl

wrote:Klinkt gewoon als een standaard the pitcher track. jammer!
Vind Hoodoo best sfeervol, alleen als de climax erin komt heb ik het idee dat de kicks wat naar de achtergrond worden gedrukt, waardoor het wat ver weg klinkt 
Last edited by Oxbow on 13 May 2012 10:14, edited 2 times in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoodoo Voodoo is leuk maar komt bij lange na niet in de buurt van zowat elke DR track.
Ik moet zeggen dat in Hoodoo voodoo een erg goede sfeer is verwerkt. Wat ik wel erg jammer vind is dat je té veel Michel Pollen zijn sounds hoord. Belooft toch al met al erg veel.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik lees hier al die reacties maar waar kan ik ze beluisteren? Ik zie nog nergens previews of iets?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Hoodoo Voodoo stond op de Loudness Cd als ik het goed heb of Hardbass CD..wrote:Ik lees hier al die reacties maar waar kan ik ze beluisteren? Ik zie nog nergens previews of iets?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hard Bass in ieder geval 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Klopt.. Ik vind het niet een heel dik nummer. Hij is okewrote:Hard Bass in ieder geval
Ben ik het mee eens. Had -zoals al eerder gezegd hier- ook makkelijk onder The Pitcher gereleased kunnen worden. Sleeping Souls klinkt wel vet in LQ. Ben benieuwd naar HQ.wrote:Hoodoo Voodoo is een prima plaatje, niet het Donkey Rollers niveau wat ik graag had gezien, maar prima verder.
wrote:Denk dat de gouden tijd van de donkeys toch zo'n beetje aan zijn einde is gekomen.
Hoodoo Voodoo is niet slecht maar ik ben zo veel beter gewend van DR, vooral de kicks zijn erg zwak. Sleeping Souls klinkt al wat beter maar daar kan ik toch niet veel over zeggen. Hoop dat ze ooit nog eens D.O.N.K.E.Y. gaan releasen/weggeven.