Beide platen erg vet, maar wat ik al zei niet het DR niveau!
edit: op m'n speakers op m'n kamer klinkt ie toch wel beter
1 van die 2wrote:komt deze dan aankomende maandag? of die weer daarop?
Zou best kunnen, verwacht hem iig zsmwrote:komt deze dan aankomende maandag? of die weer daarop?
Dit.wrote:Doet me helemaal niets deze donkey release.
Dan zal deze wel rond eind juli/begin augustus worden.wrote:word dit nou fusion 150 want cant hold me back zal wel 149 worden....
Of nog later, dat ze er nog een aantal plaatjes tussen drukken...wrote:word dit nou fusion 150 want cant hold me back zal wel 149 worden....
Attention en The Journey werden er ook ff onverwachts tussen gedrukt idd.wrote:Of nog later, dat ze er nog een aantal plaatjes tussen drukken...wrote:word dit nou fusion 150 want cant hold me back zal wel 149 worden....
Dat zou raar zijn want het artwork is al af, en daar staan alleen deze twee op.wrote:misschien wachten ze eerst dat de nieuwe track domination af is en in een keer releasen?
Gast, jank niet zo, toen deze werd geopend was er een CATiD, bij die van jou niet.. Stel je is een keer niet zo aan man..wrote:wat is dit nou weer voor hardtraxx gejank? hier is ook geen datum van en mag wel open blijven wtf is dat dan sjonge jonge.......