Die kicks. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
wrote:Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
Ik moest lachen..
Want leeftijd maakt iets uit of je iets wel of niet leuk vindt? Lekker bekrompen.wrote:Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
Eerste Thera plaat die ik echt vet vind! Sounds zijn er flink op vooruit gegaan 
Is dit hardstyle? Vind dit meer klinken naar hardtrance ofzo. Al vind ik niks bij theracords interessant.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dit is t grappigste wat ik hier ooit heb gelezenwrote:Vind dit meer klinken naar hardtrance ofzo.
Kan best, maar ik vind dit nergens naar klinken haha, is toch mijn meningwrote:dit is t grappigste wat ik hier ooit heb gelezenwrote:Vind dit meer klinken naar hardtrance ofzo.
Denk dat hij bedoeld dat je dit vergelijkt met Hardtrance 
Ja dat kan ook prima maar zoals je t nu verwoordt betekent t dat hardtrance gelijk staat aan iets wat nergens naar klinkt xD t neigt eerder naar industrial of schranz, dus t ging meer dr om dat de vergelijking met hardtrance nogal apart is hehewrote:Kan best, maar ik vind dit nergens naar klinken haha, is toch mijn meningwrote:dit is t grappigste wat ik hier ooit heb gelezenwrote:Vind dit meer klinken naar hardtrance ofzo.
Ooh zo ja oke, ik heb wel respect dat mensen een andere kant op gaan in de hs scene, alleen is het helaas niet mijn kant. T kwam voor mij gewoon wat leeg over, en vind hardtrance ook vaak wat leeg vandaar!wrote:Ja dat kan ook prima maar zoals je t nu verwoordt betekent t dat hardtrance gelijk staat aan iets wat nergens naar klinkt xD t neigt eerder naar industrial of schranz, dus t ging meer dr om dat de vergelijking met hardtrance nogal apart is hehe
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Zucht......wrote:Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
OT: ben benieuwd hoe deze plaat live klinkt! Nog 2 dagen wachten en dan weet ik het
-
J
Agoetsjiegoetsjiegoeeeewrote:Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2013
Kijk dat is al heel wat anders zeggen of je het leuk vindt of niet. Hij zegt dat het gewoon distortion is met vage geluiden dus 0.0 kwaliteit. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen als een 14-jarige dit uitkraamt, want kwaliteit is het zeker wel.wrote:Want leeftijd maakt iets uit of je iets wel of niet leuk vindt? Lekker bekrompen.wrote:Leeftijd: 14wrote:Pff dit is gwn distortion met wat vage geluidjes, 0,00 kwaliteit
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Het is gewoon een paar minuten aan snoeihard sloopwerk, geen ingewikkelde dingetjes. De track zelf is niet echt kwalitatief bijzonder ofzo, maar het idee erachter wel.wrote:Kijk dat is al heel wat anders zeggen of je het leuk vindt of niet. Hij zegt dat het gewoon distortion is met vage geluiden dus 0.0 kwaliteit. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen als een 14-jarige dit uitkraamt, want kwaliteit is het zeker wel.
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2013
Misschien niet kwalitatief bijzonder maar om het 0.0 kwaliteit te noemen is gewoon onzin.wrote:Het is gewoon een paar minuten aan snoeihard sloopwerk, geen ingewikkelde dingetjes. De track zelf is niet echt kwalitatief bijzonder ofzo, maar het idee erachter wel.wrote:Kijk dat is al heel wat anders zeggen of je het leuk vindt of niet. Hij zegt dat het gewoon distortion is met vage geluiden dus 0.0 kwaliteit. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen als een 14-jarige dit uitkraamt, want kwaliteit is het zeker wel.
Dit komt op een groot systeem zoooo goed tot z'n recht 
dat kicks
ditwrote:Dit komt op een groot systeem zoooo goed tot z'n recht
Hebben we gister mogen horen, en godverdomme wat ging dat ontieglijk hard zeg!wrote:dat kicks![]()
ditwrote:Dit komt op een groot systeem zoooo goed tot z'n recht
Ik denk dat we met Stash de hardste hardstyle-track ooit hebben.
Totale waanzin dit
Totale waanzin dit
-
BHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2012
- last seen May 2012
zo keihard he dit 
Komt vast wel een nog hardere track uit wat deze weer wegblaast.wrote:Ik denk dat we met Stash de hardste hardstyle-track ooit hebben.
Totale waanzin dit
Desondanks knetterhard losgegaan toen deze er gisteren werd opgelegd.
geen woorden voor. Wat gingen ze hard gister.

-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
en dan dit inmixen met Wavolizer - Done, DAMN!