Dat zeggen de buren ookwrote:Klinkt naar mijn mening nergens naar
De intentie van de track is natuurlijk ook gewoon ordinair sloopwerk dus op feest is het mss wel ve
Dat zeggen de buren ookwrote:Klinkt naar mijn mening nergens naar
Dat maakt hem juist heerlijk imo, snap dat veel mensen dat misschien een beetje saai vinden maar live draagt dat imo echt bij aan de lomp/hardheid van de trackwrote:Live zal deze het wel goed doen, alhoewel de track best leeg is imo.
Voorderest is het niet echt mijn ding, maar dat zal wel komen omdat ik hem thuis beluister
wrote:Dat zeggen de buren ookwrote:Klinkt naar mijn mening nergens naar![]()
De intentie van de track is natuurlijk ook gewoon ordinair sloopwerk dus op feest is het mss wel ve
wrote:Music producer from the Heart
zo duswrote:Music producer from the Heart
wrote:Klinkt naar mijn mening nergens naar... maar op feest is het mss wel vet
Dit duswrote:Wat een ontiegelijk ragnummer, geweldig
Mijn bedoeling was een ode geven aan de significante overweldiging na het vinden van talloze alliteraties en contaminaties in een vertaald script over een onherbergzaam gebied waar al eeuwen een penetrante geur hangt die zowel kruidenthee als zwavelzuur bevat maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten dat t nergens over moest gaanwrote:waar de fuck gaat dit over?
dafuq i just readedwrote:Mijn bedoeling was een ode geven aan de significante overweldiging na het vinden van talloze alliteraties en contaminaties in een vertaald script over een onherbergzaam gebied waar al eeuwen een penetrante geur hangt die zowel kruidenthee als zwavelzuur bevat maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten dat t nergens over moest gaanwrote:waar de fuck gaat dit over?
Dit soort tracks vereisen in ieder geval een subwooferwrote:Ik geloof best dat je helemaal naar de klote ga als je dit nummer live hoor, maar als ik hem zo door mn oordopjes luistert, heb ik zo iets van, waar de fuck gaat dit over?
wrote:Mijn bedoeling was een ode geven aan de significante overweldiging na het vinden van talloze alliteraties en contaminaties in een vertaald script over een onherbergzaam gebied waar al eeuwen een penetrante geur hangt die zowel kruidenthee als zwavelzuur bevat maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten dat t nergens over moest gaanwrote:waar de fuck gaat dit over?