die kicks zijn te oldskool voor mij, op bepaalde punten was het ook beter geweest als ze eventjes pitchten
wrote: pitchten
wrote: pitchten
pitchte* zeikertwrote:wrote: pitchten
Gelukkig zijn er genoeg andere nummers voor je..wrote:die kicks zijn te oldskool voor mij, op bepaalde punten was het ook beter geweest als ze eventjes pitchten
daar ging t niet omwrote:pitchte* zeikertwrote:wrote: pitchten
Mee eens, vooral Therafiedwrote:Erg tevreden hoe de tracks zaterdag klonken
Pfwoah, die midintro!!wrote:Mee eens, vooral Therafiedwrote:Erg tevreden hoe de tracks zaterdag klonken!
Oeh dat zou echtwrote: Thera komter ooit nog een collab tussen jou en D&R?
Oh vast wel! Maar eerst eentje metwrote:Therafied is echt gestegen in mijn opzicht, wat een bazentrack![]()
![]()
Thera komter ooit nog een collab tussen jou en D&R?
Thera vs. Zanger Rinus - Met Pieter Op De Scooterwrote:Oh vast wel! Maar eerst eentje metwrote:Therafied is echt gestegen in mijn opzicht, wat een bazentrack![]()
![]()
wrote:Thera vs. Zanger Rinus - Met Pieter Op De Scooterhard gaanwrote:Oh vast wel! Maar eerst eentje metwrote:Therafied is echt gestegen in mijn opzicht, wat een bazentrack![]()
![]()
Haha, nice, iedereen in de war.wrote:Oh vast wel! Maar eerst eentje metwrote:Therafied is echt gestegen in mijn opzicht, wat een bazentrack![]()
![]()
Zag het niet eens hahawrote:Haha, nice, iedereen in de war.wrote:Oh vast wel! Maar eerst eentje metwrote:Therafied is echt gestegen in mijn opzicht, wat een bazentrack![]()
![]()
Das dus mijn stemwrote:it's a fine day & therafied beide echt topplaten! disturbia haast in alle afgelopen 5 radioshows gehoord, enige mooie aan die plaat is hoe DISTURBIA wordt gezegd