wat vet! en dat op mijn verjaardag wat een cadeautje!
thera ur god!
thera ur god!
Voorkeur naar IAFD en Therafied!wrote:Alle 3 de tracks vind ik heerlijk.
Ben het hier mee eens maar kan je rev bass van disturbia nog herinneren op Loudness? Die ging echt onverwachts snoeihard.wrote:It's A Fine Day - Ben die vocals echt meer dan zat. En dat is jammer want de rest van die plaat is geweldig en misschien wel het beste wat ik ooit van Pieter solo heb gehoord. Heerlijke melodie in de climax waar heel veel mainstream-producers nog wat van op kunnen steken.
Therafied - Mid intro is zwaar ziek! Dikke kicks en een fijne bassline. Climax is wel oké, kick is behoorlijk lomp dus ben benieuwd hoe dat op een zwaar systeem werkt. Hele dikke plaat die goed doorknalt!
Disturbia-remix - Duidelijk R3belz-stijltje met die geluidjes. Kicks missen imo behoorlijk kracht, zowel bij de reverse bass als in de climax. Verder wel een lekker beukplaatje, maar niet iets heel bijzonders.
Sterke release!
Aaaaaah nu wordt me toch alles in één keer duidelijk!wrote:De kicks zijn zo als altijd dik in orde
Completely agreed. Kippenvel van begin tot eind. Gewoon WAUW.wrote:Mijn God wat ging het hard gister op XXlerator.
ONGEKEND zieke set. Echt, BRILJANT! Die kicks van Therafied, OMG!
Edit: Dat contrast met Radical Redemption daarvoor, HAHAHAHAHAHAHAHAHA, hilarisch xD Thera grootste held ter wereld.