eindelijk en gelijk alle 4 de tracks gekocht 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
DJ Thera & Geck-o - Do The Happy Face EP (THER-048)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-048
- Do The Happy FaceYouTube
- Ding DongYouTube
- Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)YouTube
- Kill The TrepassersYouTube
Ding Dong Remix en Do The Happy Face zijn het dikst. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vanavond kopen 
Wie is hier eigenlijk de grote Left 4 Dead fan?
Thera of Geck-O?
Thera of Geck-O?
Sorry, maar deze is niet helemaal voor mij geschikt! Misschien een andere release weer wel
.
Ik gok dat het Geck-O zijn idee is, Forces of the Universe-vocals zijn ook uit Mass Effect 2wrote:Wie is hier eigenlijk de grote Left 4 Dead fan?
Thera of Geck-O?
Welke vocals zijn uit L4D dan? (nooit gespeeld)
Ding Dongwrote:Ik gok dat het Geck-O zijn idee is, Forces of the Universe-vocals zijn ook uit Mass Effect 2
In een bepaald level heb je een stukje waar een kerel zichzelf heeft opgesloten in een kerk om te voorkomen dat ie wordt aangevallen en hij begint dus te flippen als gek.wrote:Ik gok dat het Geck-O zijn idee is, Forces of the Universe-vocals zijn ook uit Mass Effect 2wrote:Wie is hier eigenlijk de grote Left 4 Dead fan?
Thera of Geck-O?
Heb er zelfs een filmpje van gevonden.
View on YouTube
Vanaf 0:28 ong.
-
G
Ding Dong
en de Ding Dong remix
Killthe trespasers, tja... wat een zonde die kick zeg.. zit echt 0 power in
en de Ding Dong remix
Killthe trespasers, tja... wat een zonde die kick zeg.. zit echt 0 power in
vind juist veel energie in kill the tresspassers zitten
Kill The Trespassers doet t live t beste van de 4 al krijgt ie op internet juist de meeste kritiek, grappig hoe dat kan altijd 
en dat ik juist die de mooiste vindwrote:Kill The Trespassers doet t live t beste van de 4 al krijgt ie op internet juist de meeste kritiek, grappig hoe dat kan altijd
-
G
Ach ja, heb et ook al vaak zat meegemaakt dat ik nrs op de pc juist heel vet vind, en live niet.wrote:Kill The Trespassers doet t live t beste van de 4 al krijgt ie op internet juist de meeste kritiek, grappig hoe dat kan altijd
En op me pc niet en live wel, dus nog maar even afwachten tot Loudnes?
Ja ik vind ook dat die bassline pas tot leven komt als ie hard staat - maar dan is ie ook wel echt fantastisch, heerlijk diepwrote:Ach ja, heb et ook al vaak zat meegemaakt dat ik nrs op de pc juist heel vet vind, en live niet.wrote:Kill The Trespassers doet t live t beste van de 4 al krijgt ie op internet juist de meeste kritiek, grappig hoe dat kan altijd
En op me pc niet en live wel, dus nog maar even afwachten tot Loudnes?
kvind Ding Dong Original duidelijk het best van deze release
maar ook de andere platen zijn goed
maar ook de andere platen zijn goed
Do the Happy Face gisteren aangeschaft, samen met breadstick (Thera slowed it down mix) 
Voor mij is het juist te vetste track van alle 4!wrote:Kill The Trespassers doet t live t beste van de 4 al krijgt ie op internet juist de meeste kritiek, grappig hoe dat kan altijd
hele dikke release dit weer Thera & Geck-O
sws gekocht en bij 049 gaat dat ook zeker weer gebeuren
sws gekocht en bij 049 gaat dat ook zeker weer gebeuren
Tracks aangeschaft
Twijfel alleen nog over een shirtje, Happy face of ding dong... lastig
gewoon non stop doorpoffen kopenwrote:Tracks aangeschaft![]()
![]()
Ik heb ook Non Stop Doorpoffen
En ook ik vind van deze release Kill The Tresspassers het minst, andere 3 tracks zijn echt dik en vooral de Ding Dong + Remix 
Super!
Ik ben vooral een fan van Do The Happy Face, maar ook Ding Dong (met name de Original) en Kill The Trespassers vind ik erg sterk. De reverse bass is echt geweldig in allemaal! Met name in Do The Happy Face beukt hij zo geweldig hard door! Jullie reverse bass komt nu wel in de buurt bij de legendarische basslines van Extreme Voice, Moonlight en Hardcore Suckas vind ik!
Deze nummers wil ik wel eens live horen!!
Ik ben vooral een fan van Do The Happy Face, maar ook Ding Dong (met name de Original) en Kill The Trespassers vind ik erg sterk. De reverse bass is echt geweldig in allemaal! Met name in Do The Happy Face beukt hij zo geweldig hard door! Jullie reverse bass komt nu wel in de buurt bij de legendarische basslines van Extreme Voice, Moonlight en Hardcore Suckas vind ik!
Deze nummers wil ik wel eens live horen!!
Kan ik aanbevelen!wrote:Deze nummers wil ik wel eens live horen!!
Thanks voor de vette reacties!