Toch denk ik dat elke artiest zal zeggen dat, hoewel ze liever hebben dat je het koopt, het illegale downloaden ze niet eens veel uit zal maken. Het feit dat veel mensen het luisteren en ervan genieten geeft als artiest al wel veel voldoening. Althans zo zou het bij mij lopen 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
DJ Thera & Geck-o - Do The Happy Face EP (THER-048)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-048
- Do The Happy FaceYouTube
- Ding DongYouTube
- Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)YouTube
- Kill The TrepassersYouTube
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Egenlijk is er niets illegaals aan. Alleen het uploaden is illegaal.
Zelfs de labelbaas vindt datwrote:Toch denk ik dat elke artiest zal zeggen dat, hoewel ze liever hebben dat je het koopt, het illegale downloaden ze niet eens veel uit zal maken. Het feit dat veel mensen het luisteren en ervan genieten geeft als artiest al wel veel voldoening. Althans zo zou het bij mij lopen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Zolang het voor eigen gebruik is is het idd niet zozeer illegaal, zodra je het binnen huiselijke kring houdt.wrote:Egenlijk is er niets illegaals aan. Alleen het uploaden is illegaal.
Zetten op internet of wat dan ook maakt het illegaal. Daar heb je gelijk in.
deze en Warrior E.P worden de eerste releases samen met The Seksuall Thrill die ik ga kopen van Theracords 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd, mooie uitspraak van skedoedelelelelefloepspspspswrote:Zelfs de labelbaas vindt datwrote:Toch denk ik dat elke artiest zal zeggen dat, hoewel ze liever hebben dat je het koopt, het illegale downloaden ze niet eens veel uit zal maken. Het feit dat veel mensen het luisteren en ervan genieten geeft als artiest al wel veel voldoening. Althans zo zou het bij mij lopen
vind deze tracks egt heerlijk
Woensdag over een week
DING DOONG
Is trouwens al bekend wat Thera 050 wordt? Wel een speciaal getalletje natuurlijk
Is trouwens al bekend wat Thera 050 wordt? Wel een speciaal getalletje natuurlijk
-
RHardtraxx Veteran
23-02-11? deze EP is tog al uit? 
Officieel nietwrote:23-02-11? deze EP is tog al uit?
-
RHardtraxx Veteran
oeps... sorrywrote:Officieel nietwrote:23-02-11? deze EP is tog al uit?
Downloader! Hehe.. maar heb je niet veel aan, is nog niet gemasterde versie.wrote:oeps... sorrywrote:Officieel nietwrote:23-02-11? deze EP is tog al uit?maar ik heb ze al
full
320kps
-
RHardtraxx Veteran
fuck your rightwrote:Downloader! Hehe.. maar heb je niet veel aan, is nog niet gemasterde versie.
achja.. beter, heb ik een reden om hem straks te kopen
Ik heb lekker al wel meer dan een maand de legale volle release
Een knieschijf breken heeft ook zijn voordelen
Een knieschijf breken heeft ook zijn voordelen
Morgen!!! :wrote:overmorgen
Geweldige release dit...!
EDIT: Wat is er trouwens met de samples gebeurd...?
morgen
...erg lekkere release deze 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Link klopt niet helemaal volgens mij, iig niet zodat de filmpjes kant en klaar op 't forum komen, moet je de feature en zo weg halen volgens mij.
Echt een heerlijk release, gewoon alle 4 toppers!!! 
-
C
Om 0.00 direct aangeschaft! Heerlijke release, gewoon alle 4 super vet. Ga ze morgen direct 'uittesten' op Hardstyle Fantasy! 
Toprelease
t zal mij benieuwe wat de schade word thera. denk dat het wel meevalt 
heb je het lek al boven ???
heb je het lek al boven ???