wrote: de liefde tussen mij en het label komt nog eens helemaal goed
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
DJ Thera & Geck-o - Do The Happy Face EP (THER-048)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-048
- Do The Happy FaceYouTube
- Ding DongYouTube
- Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)YouTube
- Kill The TrepassersYouTube
Het had wat tijd nodig maar ik begin deze platen nu echt te respecteren
.
Toppertjes hoor.
Toppertjes hoor.
Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.
Thera
Thera
Ik raad ook iedereen aan die het niet kent of alleen op YT gehoord heeft het een keer live mee te maken.wrote:Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.
Thera
Had gister Sjoerd bij me die hier ook wel eens af en toe op het forum rondhangt, en die stond met open mond, toen de kick van Do The Happy Face erin klapte
wrote:Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.
Thera
Ik ben heel eerlijk over onze kwaliteit, wij zijn op zich pas 2 jaar en een beetje bezig dus er zit echt nog wel groei in om technisch beter te worden vind ik (waarvoor in menigeen studios van Theracords artiesten nu ook steeds meer investeringen worden gedaan)
maar het feit blijft wel, ik hou ontzettend van een bepaalde kick (laag) frequentie omdat ie live gigantisch knalt, dat t dan op YT minder klinkt, ja, jammer maar de dansvloer is meer heilig haha
Betreft t lekken zeg ik nog maar 1 ding: we hebben besloten om toch NIET de releases eerder te doen. Hiermee zouden we namelijk het uitlekken van de tracks belonen.
ik moet zeggen dat ik tracks met geck-o of hij solo sowieso de beste vind. tracks van jou en de andere producers vind ik wel steeds beter worden, maar nog steeds niet helemaal mijn dingwrote:wrote:Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.
Thera![]()
![]()
SUPER om te horen echt
![]()
Ik ben heel eerlijk over onze kwaliteit, wij zijn op zich pas 2 jaar en een beetje bezig dus er zit echt nog wel groei in om technisch beter te worden vind ik (waarvoor in menigeen studios van Theracords artiesten nu ook steeds meer investeringen worden gedaan)
maar het feit blijft wel, ik hou ontzettend van een bepaalde kick (laag) frequentie omdat ie live gigantisch knalt, dat t dan op YT minder klinkt, ja, jammer maar de dansvloer is meer heilig haha
Betreft t lekken zeg ik nog maar 1 ding: we hebben besloten om toch NIET de releases eerder te doen. Hiermee zouden we namelijk het uitlekken van de tracks belonen.
op sommige uitgezonderd natuurlijk
De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.
En ook deze is gelekt op het Internet... Theracords has a R A T
WTF man kansloze lui die dit flikken
degos & re-done komen er bij en gelijk 2 releases gelekt waar iets van degos & re-done in zit .... op zijn minst merkwaardig
degos & re-done komen er bij en gelijk 2 releases gelekt waar iets van degos & re-done in zit .... op zijn minst merkwaardig
Dat is waarschijnlijk de reden niet. Theracords is zeer snel aan het groeien en daardoor zal de 'promopool' dus ook groter zijn geworden, waar het nu fout is gegaanwrote:En ook deze is gelekt op het Internet... Theracords has a R A T
dat zou idd ook kunnen maar vind t wel "toevallig"
Iedereen heeft geleerd vroeger op school dat "erna, dus erdoor" een drogreden iswrote:dat zou idd ook kunnen maar vind t wel "toevallig"
school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet
kun je blij mee zijnwrote:school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet
-
XHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen May 2011
Ding dong 
ja catatonic was ik vergeten en degos and redone zijn net nieuw op het labelwrote:De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.
catatonic overload zijn de grootste bazen van het label
Heb ze ook nog nooit live gehoord (helaas). Vond het eerst ook maar een minder label. Maar begin het echt steeds en steeds meer te waarderen. Niet alleen die tracks van Geck-o en Thera, maar ook alle andere artiesten + Remixen. En idd zijn Catatonic Overload ook mijn favorietenwrote:ja catatonic was ik vergeten en degos and redone zijn net nieuw op het labelwrote:De tracks van Degos & Re-Done, Co² en The DizZorder & R-Tillary spreken mij tot nu toe meer aan dan die van Geck-o & Thera maar ik heb ze ook nog nooit live gehoord.
catatonic overload zijn de grootste bazen van het label
ja eigenlijk wel want heb een meer dan modaal salaris tegenwoordigwrote:kun je blij mee zijnwrote:school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet
On-Topic : hoop voor thera dat dit de laatste gelekte release is.... als elke nieuwe thera nu zo leaked lijkt me nie rooskleurig voor t label terwijl ze juist zo goed aan de weg timmeren
met dat laatste ben ik het helemaal eens..hoop het echt niet voor zewrote:ja eigenlijk wel want heb een meer dan modaal salaris tegenwoordigwrote:kun je blij mee zijnwrote:school ??? ik werk al sinds me 15e dus denk ik toen nie opgelet![]()
![]()
On-Topic : hoop voor thera dat dit de laatste gelekte release is.... als elke nieuwe thera nu zo leaked lijkt me nie rooskleurig voor t label terwijl ze juist zo goed aan de weg timmeren
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!wrote:Ding dong
Denk dat het een goede keuze is om niet te vervroegenwrote:wrote:Vond vrijwel alles van Theracords echt de grootste bagger, en snapte echt niet wat mensen er tof aan vonden. Gister bij XXlerator Thera live zien draaien en gehoord, kan niet anders zeggen dat het echt een gigantische held is, en die tracks live, een héél stuk dikker zijn dan de gemiddelde mainstream plaat. Raad iedereen aan om hem een keer live te gaan zien.
Thera![]()
![]()
SUPER om te horen echt
![]()
En over het Theracords virus
Haha, jij bent toch de enige die er op reageerdwrote:jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!wrote:Ding dong
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
dat viel mij ook al opwrote:frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong
jongens, niet allemaal tegelijk nu he!!!
Haha, jij bent toch de enige die er op reageerd
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
de rest van die gasten speelt hard to getwrote:dat viel mij ook al opwrote:frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong
En niemand die de deur even open doet voor dr he....tsswrote:de rest van die gasten speelt hard to getwrote:dat viel mij ook al opwrote:frankhardenberg schreef:
xmegan91 schreef:
Ding dong
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
HAHAHA nominatie voor mooiste uitspraak van het jaar!wrote:de rest van die gasten speelt hard to get
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
lol snap hem nu paswrote:En niemand die de deur even open doet voor dr he....tss
die staat ook hoog in de nominatie!