Hoe had je dat precies in gedachten? Welke volgorde? En welke tekst erbij? Denk dat dat dan wel geregeld kan wordenwrote:en idd had ze liever ook alle 3 op 1 shirt gezienwrote:Haha vet, al had ze liever alle 3 op 1 shirt gezienwrote:Ontopic: er is nu ook officiele merchandise verkrijgbaar van deze release
http://theracords.spreadshirt.nl
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
DJ Thera & Geck-o - Do The Happy Face EP (THER-048)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-048
- Do The Happy FaceYouTube
- Ding DongYouTube
- Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)YouTube
- Kill The TrepassersYouTube
Morgen ook doen, maar weet niet welke kleur ik doe.wrote:Geniaal!
Do The Happy Face-shirt besteld
En @ Geck-o,
misschien alle 3 de ''emoticons'' op de voorkant in de vorm van een driehoekje. 1 boven en 2 onder, of 2 boven en 1 onder. Zoiets denk ik.
En hoe snel zou je dat kunnen regelen? Want misschien is die dan nog vetter dan deze 3. Dan bestel ik die!
Ik dacht misschien zo:
----
---------
------------
--Do The---------Ding-----------Kill The
Happy Face-----Dong---------Trespassers
Of onder elkaar met

tekst

tekst

tekst
Als je alles op 1 shirt wil moeten de emoticons sowieso kleiner, maar mij lijkt het wel vet
----
Of onder elkaar met
tekst
tekst
tekst
Als je alles op 1 shirt wil moeten de emoticons sowieso kleiner, maar mij lijkt het wel vet
Ik dacht misschien zo:
----
---------
------------
Of onder elkaar met

tekst

tekst

tekst
----
Of onder elkaar met
tekst
tekst
tekst
Tsja joh, als ze het nou in de vorm van pillen hadden laten bedrukken op die shirts had je niemand horen klagen hier 
Haha ik klaag niet, ben wel beniewd hoe het er uit zo zien...
twijfel nog over the happy face, vind die toch wel erg vet
twijfel nog over the happy face, vind die toch wel erg vet
-
C
Misschien zoiets als een Pop art?wrote: Hoe had je dat precies in gedachten? Welke volgorde? En welke tekst erbij? Denk dat dat dan wel geregeld kan worden
Vier vakjes en dan in verschillende kleuren?
Nee dat wijkt teveel af van de stijl.wrote:Misschien zoiets als een Pop art?wrote: Hoe had je dat precies in gedachten? Welke volgorde? En welke tekst erbij? Denk dat dat dan wel geregeld kan worden
Zal de andere ideeen even proberen.
Zie hier:wrote:Ik dacht misschien zo:
-------------
------------
![]()
http://theracords.spreadshirt.nl/p2
-
C
Haha oké. Was ook maar ideetje.wrote:Nee dat wijkt teveel af van de stijl.wrote:Misschien zoiets als een Pop art?wrote: Hoe had je dat precies in gedachten? Welke volgorde? En welke tekst erbij? Denk dat dat dan wel geregeld kan worden
Zal de andere ideeen even proberen.
Thanks, maar toch niet zo mooi als ik gehoopt had.wrote:Zie hier:wrote:Ik dacht misschien zo:
-------------
------------
![]()
Ik twijfel over de Do The Happy Face, of misschien dat ik toch voor "theracords 1" ga.
Nee, wordt hem niet, jammer.wrote:Zie hier:wrote:Ik dacht misschien zo:
-------------
------------
![]()
Ook gelekt!
Toppie, gaat goed.
< SARCASME
Toppie, gaat goed.
Deze nu ook al.. dat gaat echt de foute kant op. Echt klote dit voor Theracords, hopelijk dat ze de 'dader' snel te pakken krijgenwrote:Jammer dat ze gelekt zijn
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kan ik ook een shirt met die dingdong smiley die er al op staat in het zwart, maar dan in het wit kopen?
Echt sneu voor Theracords dat er gelekt is 
Wordt deze dan ook net als de Degos & Re-Done EP maandag exclusief op Hardstyle.com uitgebracht?
Hmm zo te zien zijn er helaas geen witte shirts verkrijgbaar.wrote:kan ik ook een shirt met die dingdong smiley die er al op staat in het zwart, maar dan in het wit kopen?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zou wel tof zijn!wrote:Wordt deze dan ook net als de Degos & Re-Done EP maandag exclusief op Hardstyle.com uitgebracht?
+1wrote:Zou wel tof zijn!wrote:Wordt deze dan ook net als de Degos & Re-Done EP maandag exclusief op Hardstyle.com uitgebracht?
Maar wat gaat er dan met het releaseschema gebeuren? Heel lang geen Theracords release of misschien de volgende release 2 weken naar voren zodat er maar 4 weken tussen zitten de komende tijd?
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Release is 23 februari en hij zweeft nu al rond
.