Incoming is een vette plaat. Vind vooral de mid-intro heel gaaf, heeft een mysterieuze sfeer met dat koorgezang op de achtergrond. Vind verder de tweede climax beter dan de eerste.
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
DJ Thera & Frequencerz - Incoming/Twilight Zone (THER087)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER087
- IncomingYouTube
- DJ Thera - Twilight ZoneYouTube
Wat klonk deze zaterdag heerlijk op Indicator, spontaan verliefd geworden!
Yay live gehoord nu
.
Erg veel drive, vind melodie ook erg vetjes
Erg veel drive, vind melodie ook erg vetjes
-
J
- 4 posts member since 2010
- last seen Dec 2012
moest meteen aan deze denken !

-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Zou een geweldig idee zijn voor het artwork 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik dacht aan die vocals van angerfist - incoming
Iiiiiincominggggg !!!!!!
Ot: vette plast met dikke drive
Iiiiiincominggggg !!!!!!
Ot: vette plast met dikke drive
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Begin deze plaat steeds vetter te vinden
.
Die sfeer in de intro is echt geweldig en de twee climaxes zijn ook geniaal, vooral de tweede.
De kicks maken het compleet
Die sfeer in de intro is echt geweldig en de twee climaxes zijn ook geniaal, vooral de tweede.
De kicks maken het compleet
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Dikke plaat! 
Geweldige plaat. Er kwam een duidelijke lach op mijn gezicht toen die anti er in klapte 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Begin hem toch ook wel meer te waarderen, maar het klinkt allemaal niet echt overtuigend ofzo. En de 'incomingggg' vocal vind ik echt niet mooi.
Incoming doet me niks 
Benieuwd naar Twilight Zone, heb die nog niet gehoord.
Benieuwd naar Twilight Zone, heb die nog niet gehoord.
Wat een geniale combinatie tussen jullie stijlen. Baal er echt van dat ik m nog steeds niet live heb gehoord. Wie draait m op Hardnation? 
Incoming is gruwelijk! Die sfeer in de mid-intro
De build-up naar de climax is ook vetjes, dikke melodie die me aan Donkey Rollers/ Zany doet denken. Die screeches vind ik er helaas helemaal niet bij passen. Helaas zijn de climaxen iets minder, maar die mid is echt ge-wel-dig.
De build-up naar de climax is ook vetjes, dikke melodie die me aan Donkey Rollers/ Zany doet denken. Die screeches vind ik er helaas helemaal niet bij passen. Helaas zijn de climaxen iets minder, maar die mid is echt ge-wel-dig.
Adaro draaide hem op Euphoria, toen ook een hele magische track. Zoals hierboven gezegd: hele vette combinatie van twee sounds die op het eerste gehoor nooit bij elkaar zouden passen.
incoming wel een aardige plaat. live ging ie wel prima, maar moet er op de PC nog wel aan wennen merk ik
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Incoming leuk plaatje, maar ik vind het niet erg lekker samenhangen screech past imo ook niet bij de kick.
Twilight zone vind ik een standaard Thera nummer. Opzich wel leuk maar niet speciaal (misschien moet ik hem ook nog vaker horen,) Break is wel erg vet. Ik vind hem teveel op de Quietly remix en Dungeon Remix lijken.
Niet hele boeiende release zelfs een van de minst boeiende TC releases.
Twilight zone vind ik een standaard Thera nummer. Opzich wel leuk maar niet speciaal (misschien moet ik hem ook nog vaker horen,) Break is wel erg vet. Ik vind hem teveel op de Quietly remix en Dungeon Remix lijken.
Niet hele boeiende release zelfs een van de minst boeiende TC releases.
Ben ik wel mee eens, de vocal had van mij wel wat agressiever of schreeuweriger mogen klinken. Verder wel een vette plaatwrote:Begin hem toch ook wel meer te waarderen, maar het klinkt allemaal niet echt overtuigend ofzo. En de 'incomingggg' vocal vind ik echt niet mooi.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Zoiets ? @ 1.00 en @ 2.40wrote:Ben ik wel mee eens, de vocal had van mij wel wat agressiever of schreeuweriger mogen klinken. Verder wel een vette plaatwrote:Begin hem toch ook wel meer te waarderen, maar het klinkt allemaal niet echt overtuigend ofzo. En de 'incomingggg' vocal vind ik echt niet mooi.
View on YouTube
Lekker plaatje vind alleen de melo in de break wel net iets te veel lijken op psychedelic trip
Ja zo ongeveerwrote:Zoiets ? @ 1.00 en @ 2.40wrote:Ben ik wel mee eens, de vocal had van mij wel wat agressiever of schreeuweriger mogen klinken. Verder wel een vette plaatwrote:Begin hem toch ook wel meer te waarderen, maar het klinkt allemaal niet echt overtuigend ofzo. En de 'incomingggg' vocal vind ik echt niet mooi.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Incoming
Twilight Zone trekt me niet zo
Twilight Zone trekt me niet zo