Wat klinkt dit lekker zeg 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Doet me eigenlijk niks, terwijl dat wel zou moeten aangezien ik de Frequencerz screech vet vind en de The Battle kick ook.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Nice hoe er in de climax naar "nog een climax" wordt toegewerkt (vage omschrijving). Ik vind hem wel gaaf maar niet super, denk dat ie live wel dik wordt.
Ik heb die screech onderhand wel een keer gehoord.
-
A
Oke ik ben Frequencerz nu officieel beu. Kicks staan me overigens ook niet aan. Misschien dat het in HQ beter klinkt. De duistere sfeer is iig top!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
intro klinkt lekker!
climax met thera kicks is wel baas maar ben die screech wel beetje zat.. begint saai te worden.
-
I
Intro heel dik, maar ook ik ben die screeches wel beu! Bijna exact hetzelfde 
-
A
Ik vind die screech nog steeds super vet! 
Deed me eerst nog niet zoveel. Maar vind hem toch wel heel fijn! Alleen jammer dat Frequencerz die opbouw en screech helemaal uitmelken
.
Goede drive, prima intro, heerlijke kicks, alleen zo jammer dat het weer van die standaard screeches zijn 
-
AHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2011
- last seen Mar 2015
deze ging zo hard gister bij xxlerator
-
S
- 8 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Hij was er al als HQ een paar posts boven je
had hem gisteren voor het eerst gehoord, expres van te voren niet geluisterd. en zeker positief verrast! 
Heeft me live wel al meer overtuigd
wel spijtig dat ze hem er laat in gooiden en te vroeg uitmixten op Xxlerator.
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Dj Thera
Time for some release news: Dj Thera & @Frequencerz - Incoming will be released on THERACORDS in the end of November ;-)
Je was me net voor!wrote:Dj TheraTime for some release news: Dj Thera & @Frequencerz - Incoming will be released on THERACORDS in the end of November ;-)
Maar wat ben ik nondeju blij met deze release
Word dus wss THER087 dezewrote:Dj TheraTime for some release news: Dj Thera & @Frequencerz - Incoming will be released on THERACORDS in the end of November ;-)
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Correct me if i'm wrong, maar Theracords released toch altijd meerdere tracks tegelijk? Zou dat dan betekenen dat er nog wat bijkomt?
True, komt nog een solo track van mij bijwrote:Correct me if i'm wrong, maar Theracords released toch altijd meerdere tracks tegelijk? Zou dat dan betekenen dat er nog wat bijkomt?
wrote:THER087