Zo heb ze inmiddels alle zes een stuk of vijf keer geluisterd. En daaruit kan ik concluderen dat deze release gewoon freakin' awesome is! 
Op één EP direct 6 nummers, dat zouden meer producers/dj's moeten doen!
01. Traffic Jam
Geweldige track, mooi gedaan met de 'traffic' samples!
02. Doggystyle
Die kick!
Meer heb ik niet te zeggen. 
03. Clash!
De nr. 1 van deze release! Super melodie, kick maar vooral de synth vind ik super!
04. Underground (Alphaverb Remix)
Verrassende/'Verfrissende' remix van Alphaverb, zeer fijne reverse bass en niet overdreven hard. Leuk nummertje om je set mee op te bouwen.
05. No More Misunderstanding (The Machine Remix)
Zeer sterke remix, je kan echt horen dat die door The Machine is geremixed, maar je hoort nog steeds de sterke punten uit het origineel imo.
06. Clash! (Chain Reaction Remix)
Vind ik toch wel de minste van de EP. Had hem harder verwacht, vind de kick vrij soft en de synth vind ik op gegeven moment wel beetje irritant. Aan het einde van de preview word ie wat harder, dus ben wel benieuwd naar de full.
Deze tracks gaan nog vaak in mijn mixes terug komen in ieder geval.
Op één EP direct 6 nummers, dat zouden meer producers/dj's moeten doen!
01. Traffic Jam
Geweldige track, mooi gedaan met de 'traffic' samples!
02. Doggystyle
Die kick!
03. Clash!
De nr. 1 van deze release! Super melodie, kick maar vooral de synth vind ik super!
04. Underground (Alphaverb Remix)
Verrassende/'Verfrissende' remix van Alphaverb, zeer fijne reverse bass en niet overdreven hard. Leuk nummertje om je set mee op te bouwen.
05. No More Misunderstanding (The Machine Remix)
Zeer sterke remix, je kan echt horen dat die door The Machine is geremixed, maar je hoort nog steeds de sterke punten uit het origineel imo.
06. Clash! (Chain Reaction Remix)
Vind ik toch wel de minste van de EP. Had hem harder verwacht, vind de kick vrij soft en de synth vind ik op gegeven moment wel beetje irritant. Aan het einde van de preview word ie wat harder, dus ben wel benieuwd naar de full.
Deze tracks gaan nog vaak in mijn mixes terug komen in ieder geval.