das de bedoeling tog ook van muziek. Goeie muziek verdient het om op een goed geluid systeem afgespeeld te worden en niet via internet of een slecht kwaliteit live setwrote:gaat alleen live eigenlijk voor mij hard genoeg ...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Traffic JamYouTube
- DoggystyleYouTube
- Clash!YouTube
- Underground (Alphaverb Remix)YouTube
- No More Misunderstanding (The Machine Remix)YouTube
- Clash! (Chain Reaction Remix)YouTube
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Vind ze allemaal wel nice eigenlijk 
-
M
Heerlijke E.P hoef er niet veel aan toe te voegen denk dat dat wel duidelijk is! 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Die plaat Doggystyle is wel erg dik hoor!
wrote:do the happy face!wrote:do the happy face?
2011 kan niet beter beginnen.
Traffic Jam is niet helemaal mijn ding. Doggystyle intro klinkt als muziek in de oren. Clash is gewoon een heerlijke track, wacht ik al maanden op.
Alphaverb remix mag er ook wezen. En tja, The Machine is laatste tijd fantastisch bezig en dat zie je ook weer in deze track terug. Chain Reaction remix niet heel bijzonder maar dat kan nog komen! Al met al weeral een ijzersterke release Thera 
-
S
ur doin it rongwrote:do the happy face?
happyface =
Tuurlijk hoort muziek op een goed systeem beter te klinken dan op crappy speakers of in lage kwaliteit wat dan ook, maar om te zeggen dat het nou echt DE bedoeling is van muziek over het algemeen op op goede geluidssystemen goed te klinken dan zit je er wel naast vind ik. Muziek hoort juist op een zo groot mogelijke range van systemen geweldig te klinken, als dat tenminste het doel is van de maker. Het is wel de bedoeling van Thera en co om muziek te maken die zoveel mogelijk gericht is op de dansvloer en volgens mij zijn ze hartstikke bereid om dan in te leveren op de 'thuiservaring', maar om nou te zeggen dat dat de bedoeling is van muziek vind ik wel wat ver gaanwrote:das de bedoeling tog ook van muziek. Goeie muziek verdient het om op een goed geluid systeem afgespeeld te worden en niet via internet of een slecht kwaliteit live setwrote:gaat alleen live eigenlijk voor mij hard genoeg ...
Heb ff 1x geluisterd, en vind t wel vet op Doggystyle na tot nu toe. Vind die wat te veel op andere tracks lijken. Benieuwd om ze allemaal ns live te horen
hele lekkere E.P...kvind Chain Reaction remix het minste maar voor de rest stuk voor stuk heerlijke tracks

-
C
Your doing it wrong to, this is the happy face if you listen to that track:wrote:ur doin it rongwrote:do the happy face?
happyface =
Ontopic:
Listening too the previews right know, will post soon my opinion.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
mooi nieuwjaars geschenkje

hier verras je me mee pieter, de theracords producers worden steeds beter (imo) en dan 3 van zulke artiesten er ff bij
diepe buiging
diepe buiging
Wat een ontzettend dikke release zeg! Super!
Allemaal stuk voor stuk super dikke platen, denk dat deze release men eerste gekochte word 
Ik ga de previews nog even niet luisteren, anders wordt het wachten nog langer.
Het zullen vast wel dikke platen zijn, dat staat sowieso vast! 
Pieter kun je die previews niet in 1 youtube filmpje gooien.
Ik moet nu elke keer weer elk filmpje aan klikken en ik wil ze non stop luisteren
Wat een lekker spul
Ik moet nu elke keer weer elk filmpje aan klikken en ik wil ze non stop luisteren
Wat een lekker spul
-
S
wrote:Machine remixDikke shit
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Deze wordt pas beluisterd op 1-1-11 
Woaw!!
Stuk voor stuk lekkere tracks, de Thera tracks hebben een lekkere trancy synth, en alle tracks (die van Chain Reaction en Alphaverb in midere maten), hebben een heerlijke drive in de tracks.
Weer een erg sterke release op Theracords!
Stuk voor stuk lekkere tracks, de Thera tracks hebben een lekkere trancy synth, en alle tracks (die van Chain Reaction en Alphaverb in midere maten), hebben een heerlijke drive in de tracks.
Weer een erg sterke release op Theracords!