Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
D
hahahahwrote:Dat krijg je als je van die poepnummers blijft maken he, kun je in een oude caravan gaan wonen
Durf het haast niet te zeggen, maar ik vind het wel wat hebben!
k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van! 
chocoladetaart zekerwrote:k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van!
nee bedankt, niet mijn styltje.. voor je het weet sta je te hee-hoo-en in een tentje als je dit hoort..
Net zoals belgie Bassleader ! HEEE HOOOO ! Je worn´der gek vanwrote:chocoladetaart zekerwrote:k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van!?
nee bedankt, niet mijn styltje.. voor je het weet sta je te hee-hoo-en in een tentje als je dit hoort..
daar zeg je het belgië blij dat ik niet de enige ben die er gek van wordtwrote:Net zoals belgie Bassleader ! HEEE HOOOO ! Je worn´der gek vanwrote:chocoladetaart zekerwrote:k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van!?
wrote:Net zoals belgie Bassleader ! HEEE HOOOO ! Je worn´der gek vanwrote:chocoladetaart zekerwrote:k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van!?
je zal er maar wonen
Haha inderdaad, dat is echt irritant! Was opvallend luid toen je bezig was vorig jaar. Was wel een heerlijke set!wrote:Net zoals belgie Bassleader ! HEEE HOOOO ! Je worn´der gek vanwrote:chocoladetaart zekerwrote:k moet eerlijk bekennen.. Krijg er spontaan Honger van!?
Ik kijk al uit naar je set van dit jaar, als je er voor de 3e keer op rij staat natuurlijk.