Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

DJ Ezteq - Follow Quickly (EZT 007)

Label
Ezteq Records
Catalogue number
EZT 007
  1. Follow Quickly (Super G n G Mix)YouTube
  2. Follow Quickly (Attack mix)YouTube

Source: djezteq.com

Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Dj Ezteq - Follow Quickly (Ezt007)

Label: Ezteq Records
Vinyl release: ?
WEB release: april/ mei

A1. Follow Quickly (Super G n G Mix)
B1. Follow Quickly (Attack mix)

Samples:

View on YouTube
View on YouTube
Bron: http://www.djezteq.com en http://www.youtube.com/user/EZTEQ
Last edited by Undertaker69 on 31 Mar 2011 16:16, edited 3 times in total.
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
das ff geleden voor eztek best een lkkr plaatje :)
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Er is zoveel meer uit deze plaat te halen! :/

Maaar moet eerlijk zeggen het gaat weer iets de betere kant op :cool:
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Moet deze niet naar nieuwe tracks? Slotje?
D
Faalhaas wrote:Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.
sluit ik me bij aan ! :)
Hardtraxxer
last seen Aug 2011
TheAvENgER wrote:das ff geleden voor eztek best een lkkr plaatje :)
hoezo lan geleden, deze vorige maand nog ,al moet het nog uitkomen

DJ Ezteq - Melodic Raw (EZT006)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
DarkSymphony wrote:
Faalhaas wrote:Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.
Dat dus :)

en ik vind ezteq's logo echt niet mooi :$
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lelijke bassline, jammer want de melodie is erg lekker!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
G
best lekkere plaat, en wel aardige kicks
Hardtraxxer
last seen Aug 2011
de tweede track heeft ie ook geupload

View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Aug 2011
o nee wacht dit is die andere van ezt 006,

dit is de goede

View on YouTube
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<
Hardtraxxer
67 posts member since 2011
last seen Dec 2012
DarkSymphony wrote:
en ik ook ;)
Hardtraxxer
last seen Aug 2011
Skedoedelefloeps wrote:waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<
andere style misschien? al zie ik producers de laatste tijd gewoon 1-trackers uitbrengen.

Hij is aangepast trouwens.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Undertaker69 wrote: View on YouTube
Ik mag zijn stijltje wel! :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
Undertaker69 wrote:
Skedoedelefloeps wrote:waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<
andere style misschien? al zie ik producers de laatste tijd gewoon 1-trackers uitbrengen.

Wat maakt die stijl uit dan? Zelfde producer, vind het beetje nutteloos vlak na elkaar 2 releases te doen van dezelfde producer, vorm dan 1 e.p. van 4

Weer die dramatische kut kicks, pure bagger wat dat voorstelt, terwijl de sfeer wel goed gecaptured is en de melo ook niet slecht. Die kicks van die jongen zijn om te janken.
Hardtraxxer
last seen Aug 2011
Skedoedelefloeps wrote:
Undertaker69 wrote:

Wat maakt die stijl uit dan? Zelfde producer, vind het beetje nutteloos vlak na elkaar 2 releases te doen van dezelfde producer, vorm dan 1 e.p. van 4

Weer die dramatische kut kicks, pure bagger wat dat voorstelt, terwijl de sfeer wel goed gecaptured is en de melo ook niet slecht. Die kicks van die jongen zijn om te janken.
Dr is helemaal niets mis met die kicks, weet niet op wat voor systeem jij luistert? Ja ze klinken anders dan de meeste nustylekicks die naarvoren zijn geperst, maar het klinkt hier als een mooi geheel ... niets met bagger te maken :list:
D
Artiest
last seen Apr 2019
er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.
D
Skedoedelefloeps wrote:er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.
jij hebt ook altijd wat te zeiken :')
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
kan ook niet zeggen dat ik dit nou echt geweldig vind :/
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
dawasiknie wrote:Lelijke bassline, jammer want de melodie is erg lekker!
Daar sluit ik mij helemaal bij aan :thumbup:
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkSymphony wrote:
Skedoedelefloeps wrote:er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
Het spijt me dat ik de kick slecht vind, ik zal voortaan toestemming vragen aan jou voordat ik kritisch doe en mijn mening uit ^^
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
DarkSymphony wrote:
Hij onderbouwt zijn mening toch gewoon? Vind dit geen zeiken maar gewoon onderbouwd kritisch zijn, prima reactie van skedoedel imo. Heb slechtere van hem gezien :cool: