Omdat ik met beide heren niks heb, heb ik dit topic best wel lang links laten liggen. Had ik niet moeten doen, wat een heerlijk nummer zeg. Die melodie lijkt vooral in de tweede climax heel erg vet uit de verf te komen. Ben benieuwd naar een HQ preview.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Digital Punk & Radical Redemption - Protest of Indignation (A2REC125)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC125
- 01Protest Of Indignation (Original Mix)
- 02Protest of Indignation (Radio Edit)
Beste plaat dit! melodie blijft lekker in je kop hangen. Heb de laatste 2 jaar ook helemaal niks met digital punk, hoop weer dat die weer een beetje ze oude niveau weet te herpakke. Met deze plaat is die iniedergeval goed opweg 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd 
wrote:Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd
Naast het feit dat die melodie gewoon heerlijk anders is dan de normale raw/euforische tracks van tegenwoordig, is de track ook een goed geheel. 
Toty-materiaal voor mij dit, wat een heerlijke melodie! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zo leuk is ie ook weer niet.
Vind ik wel! Staat echt hele dag op repeat, melodie blijft maar in m'n hoofd, Zeker 1 van de lekkerste tracks van het moment.wrote:Zo leuk is ie ook weer niet.
Dus ja, vind dat er geen woord overdreven wordt!
Gvd snap nu pas wat je bedoelt, jij denkt dat die vocal "pumpin' at ya" puppetmaster is ?wrote:Waarom niet gewoon Puppetmaster? Ach, heerlijke track iig.wrote:Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation
Of hap ik nu enorm
Heb helemaal niks met Radical, maar moet eerlijk toegeven deze wel lekker te vinden.
Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems
Dit is een 1 april grap toch?wrote:Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems
Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken
Qua melodie heeft het iets defqon achtigs voor mij. Dat is vooral wat ik bedoel. Natuurlijk kan de track in deze vorm geen defqon Anthem zijn. Intro anders opbouwen, defqon vocals en climax intact houden en dan heb je een geweldig defqon Anthem naar mijn mening.wrote: Dit is een 1 april grap toch?
Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken
Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog!
Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!
Nu nog een interessante solo. Vooral zijn setjes en eigen producties zijn in mijn ogen al een aantal jaren dramatisch. Collabs gaan af en toe nog wel, zo vond ik Warface & Digital Punk - Unleash War bijvoorbeeld een fijne track.wrote:Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog!Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)
OT: Van dit soort nummers willen we er meer
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Deetox zal weinig toevoegen aan een collab. Delete heeft meer in te brengen, sounds zijn anders en dat maakt het interessanter.wrote:Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)
Kanshebber voor de plaat van het jaar voor mijzelf 
Hopelijk draait RR hem zaterdag op Rebirth
Hopelijk draait RR hem zaterdag op Rebirth
die standaard radical tokjes voor de climax had niet gehoeven wmb.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Had niet zo'n hoge verwachtingen van deze plaat, toch maar eens geluisterd. Heel vet! 
Vet! Pakt me een stuk meer dan de rest van deze twee de afgelopen tijd 
Wat een heerlijke melodie zeg! Ik ben blij dat de lyrics in de trailer zitten, want ik kon echt niet verstaan wat er nou wordt gezegd. 
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Wat een meesterlijke plaat
Sowieso nu al TOTY voor mij
Sowieso nu al TOTY voor mij