Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

Digital Punk & Radical Redemption - Protest of Indignation (A2REC125)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC125
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Omdat ik met beide heren niks heb, heb ik dit topic best wel lang links laten liggen. Had ik niet moeten doen, wat een heerlijk nummer zeg. Die melodie lijkt vooral in de tweede climax heel erg vet uit de verf te komen. Ben benieuwd naar een HQ preview.
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Beste plaat dit! melodie blijft lekker in je kop hangen. Heb de laatste 2 jaar ook helemaal niks met digital punk, hoop weer dat die weer een beetje ze oude niveau weet te herpakke. Met deze plaat is die iniedergeval goed opweg :)
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
View on SoundCloud

:loving:
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd :$
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Zak Met Brood wrote:Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd :$
:loving:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 17 days ago
Naast het feit dat die melodie gewoon heerlijk anders is dan de normale raw/euforische tracks van tegenwoordig, is de track ook een goed geheel. :loving:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Dit is zo goed. :loving:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Toty-materiaal voor mij dit, wat een heerlijke melodie! :loving:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Zo leuk is ie ook weer niet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
JVDM wrote:Zo leuk is ie ook weer niet.
Vind ik wel! Staat echt hele dag op repeat, melodie blijft maar in m'n hoofd, Zeker 1 van de lekkerste tracks van het moment.

Dus ja, vind dat er geen woord overdreven wordt!
Duke wrote:
Paultheone wrote:Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation
Waarom niet gewoon Puppetmaster? Ach, heerlijke track iig.
Gvd snap nu pas wat je bedoelt, jij denkt dat die vocal "pumpin' at ya" puppetmaster is ? :lol:

Of hap ik nu enorm :P Hoor het nu trouwens ook, dus vind het niet zo gek gedacht.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Heb helemaal niks met Radical, maar moet eerlijk toegeven deze wel lekker te vinden.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
beardieroy wrote:Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems
Dit is een 1 april grap toch?

Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Rickzel wrote: Dit is een 1 april grap toch?

Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken
Qua melodie heeft het iets defqon achtigs voor mij. Dat is vooral wat ik bedoel. Natuurlijk kan de track in deze vorm geen defqon Anthem zijn. Intro anders opbouwen, defqon vocals en climax intact houden en dan heb je een geweldig defqon Anthem naar mijn mening.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog! :worship: Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
pim0412 wrote:Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog! :worship: Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!
Nu nog een interessante solo. Vooral zijn setjes en eigen producties zijn in mijn ogen al een aantal jaren dramatisch. Collabs gaan af en toe nog wel, zo vond ik Warface & Digital Punk - Unleash War bijvoorbeeld een fijne track.
D
Hardtraxxer
116 posts member since 2014
last seen May 2020
Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)

OT: Van dit soort nummers willen we er meer :clap:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dopaminer wrote:Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)

OT: Van dit soort nummers willen we er meer :clap:
Deetox zal weinig toevoegen aan een collab. Delete heeft meer in te brengen, sounds zijn anders en dat maakt het interessanter.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
View on YouTube
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Kanshebber voor de plaat van het jaar voor mijzelf :bomb:
Hopelijk draait RR hem zaterdag op Rebirth :)
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
die standaard radical tokjes voor de climax had niet gehoeven wmb.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Had niet zo'n hoge verwachtingen van deze plaat, toch maar eens geluisterd. Heel vet! :drool:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Vet! Pakt me een stuk meer dan de rest van deze twee de afgelopen tijd :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wat een heerlijke melodie zeg! Ik ben blij dat de lyrics in de trailer zitten, want ik kon echt niet verstaan wat er nou wordt gezegd. :P
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Wat een meesterlijke plaat :loving:
Sowieso nu al TOTY voor mij