Dit! En nu hopen dat men dit volhoudtwrote:Dit is gewoon een kippenvel track joh, die melodie is zo sterk! Erg vet zeg
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Digital Punk & Radical Redemption - Protest of Indignation (A2REC125)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC125
- 01Protest Of Indignation (Original Mix)
- 02Protest of Indignation (Radio Edit)
Wat een supervette melodie! Ik wil meer van dit

Last edited by DL22 on 20 Mar 2016 21:11, edited 1 time in total.
Wauw
Hele fijne melodie en geen overdreven kicks eronder. HQ plz
Hele fijne melodie en geen overdreven kicks eronder. HQ plz
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Geen geforceerde kick en een heerlijke melodie! Moge deze track op festivals maar vaak gedraaid worden! 
Jongens, dit kan mijn autisme niet aan. Het is: Digital Punk & Radical Redemption - TBA
-
K
Pff dit is eigenlijk best wel erg goed 
Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation
-
BHardtraxxer
- 187 posts member since 2015
- last seen May 2017
Sow dit had ik niet verwacht kijkende naar de vorige collabs tussen hen.

Waarom niet gewoon Puppetmaster? Ach, heerlijke track iig.wrote:Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation
Godverdomme wat dik! Collabs van deze heren zijn altijd goed 
Erg vette plaat. Positief verrast dat er in een digital punk plaat leuke vocalen zitten, want dat was de laatste tijd ook wel eens anders.
Positief verrast door deze track, wist niet dat Digital Punk ook goeie muziek kon maken 
Dan heb je neit goed opgelet, die man heeft echt enorm goede tracks gemaakt in het verleden, afgelopen 2 jaar is het helaas wat minder. Produceren kan ie zeker, dat bewijst hij wel weer met dit nummer (samen met Dempie dan)wrote:Positief verrast door deze track, wist niet dat Digital Punk ook goeie muziek kon maken
Ik bedoelde idd de laatste tijd, maar er zitten helaas wel meer producers in een neerwaartse spiraal (denk aan zany, the prophet en al die pussylounge gevallen), ik hoop in ieder geval dat hij weer wat sterker gaat producen zoals met deze plaat het geval iswrote:Dan heb je neit goed opgelet, die man heeft echt enorm goede tracks gemaakt in het verleden, afgelopen 2 jaar is het helaas wat minder. Produceren kan ie zeker, dat bewijst hij wel weer met dit nummer (samen met Dempie dan)wrote:Positief verrast door deze track, wist niet dat Digital Punk ook goeie muziek kon maken
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Die melodie
Deze mag wat mij betreft heel gauw uitkomen.