Wat gold bij Powerplay, geldt hier ookwrote:die sample van Tropic Thunder is gewoon zo prachtig
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Kan naar releases, info is aangepast 
Dikke plaat hoor
ben benieuwd wat A2REC075 wordt dan
Prima plaat, vocals doen me alleen niks, veels te vaak gebruikt.
Zal wel Das Weite Land zijnwrote:ben benieuwd wat A2REC075 wordt dan
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 1 day ago
Of: Open The Gates.wrote:Zal wel Das Weite Land zijnwrote:ben benieuwd wat A2REC075 wordt dan
Of een van de laatste Gunz For Hire platen... (al verwacht ik die pas over 5 jaar
Donders! Kan niet wachten om deze zaterdag op Outlands te horen 
Ga je wel Tom? gezelligwrote:Donders! Kan niet wachten om deze zaterdag op Outlands te horen
OT: dikke release!
Ditwrote:Prima plaat, vocals doen me alleen niks, veels te vaak gebruikt.
75 is Das Weite Land als ik Digital Punk moest geloven via PB, Open The Gates kwam in Juli
Ja toch wel uiteindelijkwrote:Ga je wel Tom? gezelligwrote:Donders! Kan niet wachten om deze zaterdag op Outlands te horen![]()
OT: dikke release!
Gaat goed komen!wrote:Ja toch wel uiteindelijkwrote:Ga je wel Tom? gezelligwrote:Donders! Kan niet wachten om deze zaterdag op Outlands te horen![]()
OT: dikke release!Zie je wel een keertje voorbij stuiteren, kan niet missen op zo'n klein feestje
Ik verwacht dat Open The Gates op dat album van Nolz komt.wrote:Of: Open The Gates.wrote:Zal wel Das Weite Land zijnwrote:ben benieuwd wat A2REC075 wordt dan
Open The Gates kwam vlak na The Game, ergens in Juli
E-Force bericht gestuurd op FB
Vind deze wel vet! Vocals zijn idd al vaak gebruikt, maar blijven toch ook wel weer leuk.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Samen met Das Weite Land favoriet op dit moment
. Vocalen blijven geweldig, opbouw naar de eerste (anti) climax ook, en dan de 2e climax met die heerlijke melodie en kicks eronder
, ging echt goed op Rebirth. Hopelijk houdt DP die kicks aan
.
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Geef mij maar The Black Demon remix 
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Dan mag die wel snel komen want the game is al gereleased.wrote:Open The Gates kwam vlak na The Game, ergens in Juli
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Is het al Juli?wrote:Dan mag die wel snel komen want the game is al gereleased.wrote:Open The Gates kwam vlak na The Game, ergens in Juli
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Voor mensen met een spraakgebrek wel.
Precies wat ik ook dacht. Te veel van dit laatste tijd. Standaard melodie, screetch eroverheen en een hardcore kick eronder en heuj gaan...wrote:Ik vind het maar een saaie 13/12 track. Standaard melodie met zo'n populaire anti-climax erachter aan! Het beukgehalte is wel lekker, maar zulke tracks komen er iets te veel uit op moment.