Net gehoord in de nieuwe Unleashed, héél dikke plaat!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die vocalen zijn onderhand wel vaak genoeg gebruikt. Maar voor de rest, wat ontzettend gaaf!! Die kicks klinken echt heel dik 
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Vocals zitten ook in Dj Ezteq - Fuck You Up
Niet dat dat er wat toe doet want dit is veeeeeeele malen beter 
Vind Fuck You Up toch ook wel een vette plaat hoor, moet deze nog een keertje live horen denk ikwrote:Vocals zitten ook in Dj Ezteq - Fuck You UpNiet dat dat er wat toe doet want dit is veeeeeeele malen beter
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2015
Ben ik het mee eenswrote:Vind Fuck You Up toch ook wel een vette plaat hoor, moet deze nog een keertje live horen denk ikwrote:Vocals zitten ook in Dj Ezteq - Fuck You UpNiet dat dat er wat toe doet want dit is veeeeeeele malen beter
HQ zit in nieuwe Unleashed, klinkt heel vet! 
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2015
No shit!!!!wrote:HQ zit in nieuwe Unleashed, klinkt heel vet!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wordt een beetje screech moe, dus ben ik blij dat hier een melodie gebruikt is.
Kick is trouwens wel lekker, niet zo geforceerd als in de collabs met Ran-D
Kick is trouwens wel lekker, niet zo geforceerd als in de collabs met Ran-D
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
aaaaaand it's gone
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Inderdaad! He toch..wrote:aaaaaand it's gone
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nieuwe hype wordt dus cutted vocals, maar dat is no problemo at all wat mij betreft. Hele vette plaat!
Meh, hardcore achtige kick. Zonde, want Digital Punk had hier en daar wel toffe tracks. Word hier niet echt gelukkig van.
Dit nummer tijdens Qapital in het Ziggodome

Dit zie ik ook wel zitten jaawrote:Dit nummer tijdens Qapital in het Ziggodome![]()
![]()
Vind hem toch wat tegenvallen na alle lovende reacties, misschien moet ik hem is wat meer beluisteren?
Zal wel weer een hitje worden zoals rebel to the grave (waar ik ook niets aan vond) , veel te standaard voor DP !
Zal wel weer een hitje worden zoals rebel to the grave (waar ik ook niets aan vond) , veel te standaard voor DP !
-
A
Mokers bang bang ratseklatsaaaa boem boem bailando hooooodeeeeeeeh g 
Hele dikke plaat! Digital Punk begint een held te worden.
Alleen vind ik het een beetje naar hoe effectjes gebruikt over die vocalen. Vooral in het begin van de break, net of je zo'n oude game zit te spelen. Klinkt totaal niet.
Alleen vind ik het een beetje naar hoe effectjes gebruikt over die vocalen. Vooral in het begin van de break, net of je zo'n oude game zit te spelen. Klinkt totaal niet.
naar?wrote:Hele dikke plaat! Digital Punk begint een held te worden.![]()
is wel een lekkere plaat btw
Ja naar ja. Past totaal niet in de rest van de plaat. "fuck you own face.... fa-fa-fa-face face"
En dat dan in zo'n "Headshot" achtige videogame stem. Past niet.
En dat dan in zo'n "Headshot" achtige videogame stem. Past niet.
Vond in het begin de melo en screech wat tegenvallen.
Maar na een paar keer luisteren is het toch een hele dikke track.
Maar na een paar keer luisteren is het toch een hele dikke track.
-
I
Ik vind het maar een saaie 13/12 track
. Standaard melodie met zo'n populaire anti-climax erachter aan! Het beukgehalte is wel lekker, maar zulke tracks komen er iets te veel uit op moment.