Ik heb ze zaterdag geluisterd en nog geen problemen, maar mijn pc gaf ook aan dat het een virus site was oid.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Escape from Reality
- 02Inevitable
- 03Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
- 04The Punk from the Block
- 05Digital Punk & Scope Dj - Forever Lost
- 06One Living World
- 07Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)
- 08Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads
- 09B-Front & Digital Punk - For the Girls
- 10Burn
- 11Max Enforcer & Digital Punk - Universe of Nothing
- 12Digital Punk & Profyler - Bringing the Funk (Zatox Remix)
- 13Waverider & Digital Punk - Fuck the Hype
- 14B-Front & Digital Punk - Panic Attack
- 15The Chosen Path
Source: hardstyle.com
-
THardtraxxer
- 94 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Site geeft idd een backdoor virusmelding. lol
-
H
- 7 posts member since 2010
- last seen Feb 2012
Dat zal wel om dat nummer met Chris One gaan xD
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
lekker dan virusje met die site meebrenge.
Laat me compleet verrassen met dit album, alleen de 2 samplers die al uit zijn gehoord.
Die met NC is wel leuk opzich, waverider remix vind ik super sterk dus, ben benieuwd naar de rest.
Laat me compleet verrassen met dit album, alleen de 2 samplers die al uit zijn gehoord.
Die met NC is wel leuk opzich, waverider remix vind ik super sterk dus, ben benieuwd naar de rest.
geen last van virussen
, de nummers klinken tot nu toe wel aardig maar eerst wachten tot ik de cd in mijn handen heb
dan heb jij dus gewoon een slechte virsscanwrote:geen last van virussen, de nummers klinken tot nu toe wel aardig maar eerst wachten tot ik de cd in mijn handen heb
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
2e climax is tog eg wel toppie! I like! 
Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost :o.. best een harde klapper voor Scope zijn doen dan.
Helemaal mee eens. Panic Attack mag dan niks aan zijn, deze maakt dat dubbel en dwars weer goed.wrote: Daar is ie dan... de ster van 't album
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Weiger hem te luisteren.
Heb 3 tracks nu gehoord van t album en ik weiger de preview aan te klikken
Wil echt verrast worden door t album.
Heb 3 tracks nu gehoord van t album en ik weiger de preview aan te klikken
Ook helemaal mee eens, gruwelijke sounds, deze track heeft bijna alles wat ik mis bij Panic Attack. En dat is aardig wat!wrote:Helemaal mee eens. Panic Attack mag dan niks aan zijn, deze maakt dat dubbel en dwars weer goed.wrote: Daar is ie dan... de ster van 't album
Rol de rode loper uitwrote:Daar is ie dan... de ster van 't album
For The Girls is idd de lekkerste track van het album imo, maar dan ook echt meteen fucking dik. Wat een track is dat zeg! Beetje hetzelfde idee als Chemical, korte pakkende vocals en alleen maar door gaan.
Heerlijke sounds ook!
Hele lekkere plaat idd
..kwil ook preview,van The Chosen Path die is ook echt 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Hier precies hetzelfde!wrote:Weiger hem te luisteren.
Heb 3 tracks nu gehoord van t album en ik weiger de preview aan te klikken![]()
Beter toch als alles nieuw in de oren klinkt?
Kan niet wachten tot ie er is
Ik ga ze ook nog niet luisteren, heb er nu 3 gehoord ofzo 
Ben benieuwd naar Fuck The Hype, eerdere samenwerkingen van DP en Waverider zijn erg vet, met name Death Sentence.
NOT! Chemical is 10x vetterwrote:For The Girls is idd de lekkerste track van het album imo, maar dan ook echt meteen fucking dik. Wat een track is dat zeg! Beetje hetzelfde idee als Chemical, korte pakkende vocals en alleen maar door gaan.![]()
Heerlijke sounds ook!
Ik zeg ook niet dat deze beter is als Chemical, zeg alleen dat het een beetje hetzelfde idee is.wrote:NOT! Chemical is 10x vetterwrote:For The Girls is idd de lekkerste track van het album imo, maar dan ook echt meteen fucking dik. Wat een track is dat zeg! Beetje hetzelfde idee als Chemical, korte pakkende vocals en alleen maar door gaan.![]()
Heerlijke sounds ook!
imo. Die heeft zulke ongelooflijk lekkere kicks! Die kicks zijn voor thuis ook echt lekker! En vind deze B-Front kick voor thuis niet echt lekker uitpakken, bij deze en net als bij Inner Creativity vallen ze niet echt lekker. In tegendeel tot op een feest, daar zijn ze super!