Ben het hier wel met je eens katamaranwrote:Vandaar dat ik ook zeg, van wat er van kan horen en op het eerste gehoor. Neem het met een korreltje zout.wrote:hmm.. Ik lees hierboven alweer beoordelingen en een discussie over de beoordeling. Ik vind t beetje krom om previews te gaan beoordelen. Al helemaal als je van jezelf weet dat je na meerdere keren luisteren wss toch lagere cijfers gaat geven. Beoordeel het dan gewoon niet en wacht dan lekker het album af. PReview beoordelingen lees ik normaal ook niet, maar de discussie erom heen vind ik wel boeiend. Dan heb ik liever dat je zo'n beoordeling voor jezelf schrijft en mocht het album uit zijn en er kritisch naar gekeken kunnen worden beoordeel het dan en vergelijk dan de beoordelingen voor jezelf. Daarnaast ontbreekt het 1 en ander aan de previews en zijn ze lang niet zo volledig, misschien zitten er wel hele dikke intro's op of juist bagger intro's..![]()
Vind jij dat er maar 10 verschillende niveaus tracks zijn? Ik kies voor deze notering omdat ik anders onterecht twee tracks een 7 waard vind terwijl er 1 toch beter is als de andere. Achja, dit is een korte review over mijn eerste gedachte. Dus ook voor jou; neem het met een korreltje zout.wrote:Zelfs achter de komma secuur beluisteren
+ Het is toch een forum? Een forum is er toch om over dingen te praten ed. Nu is het release topic er om over een release te praten, dat doet katamaran. Als je liever niet dingen hoort over alleen previews dan zit je hier echt fout sanderovic...