Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Gaaf dat ie hier een anthem voor mag maken
Heerlijk B-Front sfeertje, moet alleen de melodie nog wat vaker horen, die pakt me nog niet helemaal op de een of andere manier. Maar interesse is er zeker, wil hem graag in goede kwaliteit horen.
Klinkt wel vet, doet me een beetje denken aan oude Donkey Rollers platen, weet ook niet waarom. (Toevallig dat ie dan net LMPSJNK inmixed
)
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Kan er nog niet veel over zeggen, live zal het vast wel hard gaan maar word er niet echt warm of koud van.
Oeh die moet ik eens horen in hogere kwaliteit 
Die melodie doet me helemaal niks. Die tweede climax gaat ook echt nergens heen.
Dit.wrote:Die melodie doet me helemaal niks. Die tweede climax gaat ook echt nergens heen.
Loudness is echt aan het groeien!
CD en anthem, mooi!!
Nummer opzich doet me zo na één keer luisteren nog niet zo heel veel.
B-Front en anthems is tot nu toe nog geen sterke combinatie...
CD en anthem, mooi!!
Nummer opzich doet me zo na één keer luisteren nog niet zo heel veel.
B-Front en anthems is tot nu toe nog geen sterke combinatie...
Ik wacht met oordelen tot ik hem HQ heb gehoord
Nu je het zegt, ik vind de melodie daar ook wel wat van weghebben. Vind t zelf wel een vette track. Melodie zit een duidelijke lijn in, maar behoudt toch een beetje het duistere. 2e climax is duidelijk gewoon een uitbreiding op de 1e climax, klinkt ook niet raar ofzo. Misschien vanavond horen als Crypsis of Titan m draaitwrote:Klinkt wel vet, doet me een beetje denken aan oude Donkey Rollers platen
Nice! Dit klinkt wel weer goed. Typisch B-front sfeertje. 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Vind hem zo op het eerste gehoor niet zo bijzonder. Melodie klinkt nergens naar en vind die vocals ook niets voor een Loudness anthem.
Jup. Die korte melodie die omhoog gaat en weer net zo snel naar beneden. Klinkt als een beetje de typische Donkey Rollers climax.wrote:Klinkt wel vet, doet me een beetje denken aan oude Donkey Rollers platen, weet ook niet waarom. (Toevallig dat ie dan net LMPSJNK inmixed)
Ik moet hem nog wat vaker horen denk ik, maar in potentie voor mij weer een hele vette track.
-
K
Hoop dat het aan de kwaliteit ligt, vind hier weinig aan eigenlijk.
Zal wel aan mij liggen, maar wat ik kan horen klinkt toch wel erg vet 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Ik vind hem wel nice!! 
Je mening zal wel aan jezelf liggen ja.wrote:Zal wel aan mij liggen, maar wat ik kan horen klinkt toch wel erg vet
dikke plaat voor zover ik kan horen, nieuwsgierig naar HQ vooral voor de kicks 
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
wrote:Melodie valt tegen inderdaad.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wacht op een hq 
Vond achteraf 1001 Nights op zich wel vet, maar op dat moment toen nog niet.
Vind de melodie niet altijd even makkelijk te volgen en de eerste melodie vind ik beter te volgen dan de tweede.
Wil deze overigens wel een keertje live horen.
Vind de melodie niet altijd even makkelijk te volgen en de eerste melodie vind ik beter te volgen dan de tweede.
Wil deze overigens wel een keertje live horen.
Dit valt wel heel erg tegen, wat een langdradige melodie..