Ik vind het een beetje een inspiratieloos iets. Het Loudness anthem van M.E. Blijft voor mij de loudness track.
Wil 'm ook eens live horen. Misschien morgen bij Hardstyle Rockers
juist, daar zat energie en drive in.. dit heeft wel een duister sfeertje maar is verder gewoon te slap. Jammerwrote:Ik vind het een beetje een inspiratieloos iets. Het Loudness anthem van M.E. Blijft voor mij de loudness track.
Kan het de laatste tijd weer vaak met je eens zijn. Melodie gaat echt helemaal nergens heen. Als de melodie een emoticon zou vertegenwoordigen dan is twrote:Redelijk diepe kick, mid-intro is ook wel goed, sfeer is goed neergezet... Maar de melodie is tekenend voor Digital Punks producties sinds het album. Saai en niet pakkend
Zonde dit...
Hij wordt inderdaad wel eentonig na een tijdje .. vind de sfeer die hij er in gestoken heeft wel goed gelukt. In - en outro zijn wel leuk!wrote:Die melodie is ook alles behalve pakkend, zeer saai
dit vind het een beetje energieloos en inspiratielooswrote:Digital Punk is altijd zo netjes binnen de lijntjes, maar nooit bijzonder. Begint zo langzamerhand een beetje een equivalent van saai te worden...
Dit vind ik dan wel weer grappigwrote:Nice! Dit klinkt wel weer goed. Typisch B-front sfeertje.
Een 2 van...?wrote:Voor de topicstarter: je bent een 2 vergeten