Dus wat wil je hier mee zeggen?wrote:ik gun het Devin Wild meer dan NC en BM die hebben al dikke parels en Devin Wild moet er nog klein beetje doorkomen, maar het klinkt wel heel erg veel naar noisecontrollers/Bass Modulators en dit is niet de eerste keer dat ik dat denk bij een Devin Wild solo plaat
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Devin Wild - Everlasting (SCANTRAXX188)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX188
- 01Everlasting (Original Mix)
- 02Everlasting (Radio Edit)
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Wauw. Is dit Devin Wild? Ik vond Into The Night en Device wel ok, maar dit steekt er mijlenver bovenuit. Goed gedaan zeg!
Grootste nieuwe talent van het moment denk ik!wrote:Wauw. Is dit Devin Wild? Ik vond Into The Night en Device wel ok, maar dit steekt er mijlenver bovenuit. Goed gedaan zeg!
n.a.v. dit bericht
Dus afgunst
Dat het ineens minder kwaliteit is omdat het niet van NC&BM afkomt.wrote:Gelijk stuk minder leuk als deze van Devin Wild is.
Dus afgunst
Hele vette plaat
alleen zou je wel denken dat dit van NC is.. originaliteit van tegenwoordig 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die intro doet me heel erg aan Bass Modulators denken, maar dat doet niets af van de plaat. Giga vet! Blijft fijn ommuziek zonder vocalen te horen.
Dikke track.
Ik heb toch zo m'n vraagtekens bij deze track. Wat hebben de bass mods hier aan gesleuteld? Blijft vreemd dat bass mods deze track voor het eerst op rebirth draaide heel kort (alleen de eerste climax, niks meer en niks minder) en stiekem filmen terwijl ze hem draaide.

Ik heb toch zo m'n vraagtekens bij deze track. Wat hebben de bass mods hier aan gesleuteld? Blijft vreemd dat bass mods deze track voor het eerst op rebirth draaide heel kort (alleen de eerste climax, niks meer en niks minder) en stiekem filmen terwijl ze hem draaide.

-
MHardtraxx Veteran
Misschien voor Devin Wild?wrote:Dikke track.
Als in: "check deze vette track die we voor jou geproduceerd hebben!"? 
Perfect voorbeeld inderdaad dat het zonder vocalen ook kan!wrote:Die intro doet me heel erg aan Bass Modulators denken, maar dat doet niets af van de plaat. Giga vet! Blijft fijn ommuziek zonder vocalen te horen.
-
S
Wat heerlijk

-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Als deze pareltje zelf hadden gemaakt hadden ze hem denk wel op hun eigen naam gereleasedwrote:Als in: "check deze vette track die we voor jou geproduceerd hebben!"?
Hele dikke track en heerlijk zo zonder vocalen. Toch denk ik dat BM mee hebben geholpen aan deze track. Intro klinkt als BM, boeit me verder niks. Hele toffe plaat
-
MHardtraxx Veteran
Devin Wild - Everlasting (SCAN188)
Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 13/07/2015
Tracks:
Devin Wild - Everlasting
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 13/07/2015
Tracks:
Devin Wild - Everlasting
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
Wauw echt niet verwacht dat deze van Devin Wild zou zijn!
Wat is dit een kwalitatief hoogstaande track zeg. Was er van overtuigd dat het de collab tussen NC & BM was!
Die Devin Wild ga ik maar eens goed in de gaten houden, wat een talent
Wat is dit een kwalitatief hoogstaande track zeg. Was er van overtuigd dat het de collab tussen NC & BM was!
Die Devin Wild ga ik maar eens goed in de gaten houden, wat een talent
Heerlijke plaat, fijne melodie vooral 
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Verbazingwekkend inderdaad maar hij doet het toch echt allemaal zelfwrote:Dikke track.
OT: Wat een ontzettend dikke plaat
-
S
Echt een pareltje! Heerlijke plaat
. 10.0
Hallo Sander. Waarom een 10.0 en niet gewoon een 10?wrote:Echt een pareltje! Heerlijke plaat![]()
. 10.0
-
S
Hallo ik heb geen idee waarom eigenlijk.wrote:Hallo Sander. Waarom een 10.0 en niet gewoon een 10?wrote:Echt een pareltje! Heerlijke plaat![]()
. 10.0