Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Devin Wild - Everlasting (SCANTRAXX188)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCANTRAXX188
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Kaasstaaf wrote:Gelijk stuk minder leuk als deze van Devin Wild is. ^^
:') :')
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
:huh: ?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Man man man. :/
S
Hap hap hap
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
welkom bij hardtraxx enzo dingen.
track van atiest die mensen vet vinden, gelijk :loving: :loving: :loving: :worship: dingen

zodra het een andere artiest is die ze of niet vet vinden of niet kennen of gewoon niet tussen het lijstje vette artiesten pas is het gelijk kut of minder leuk ofzo.

iets met met 2 maten meten
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Welkom bij het volk dat niet verder kijkt dan hun neus lang is. Een persoon doet het, gelijk is het een HT ding.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Welkom bij het volk dat niet verder kijkt dan hun neus lang is. Een persoon doet het, gelijk is het een HT ding.
kom op er zijn een hoop mensen die dat doen, en dan vooral de mensen er al lang lid zijn van ht

en hoe slap is het om de track helemaal geweldig te vinden als er gedacht word dat ie van bass modulators en noisecontrollers is en dan dat blijkt dat het waarschijnlijk devin wild is gelijk de track minder leuk te vinden
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
jeffrey2107 wrote: kom op er zijn een hoop mensen die dat doen, en dan vooral de mensen er al lang lid zijn van ht
Namen, rugnummers.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
jeffrey2107 wrote: kom op er zijn een hoop mensen die dat doen, en dan vooral de mensen er al lang lid zijn van ht
Namen, rugnummers.
iedereen die helemaal b-freqz theracords bla bla geil is
Donateur
last seen Aug 2024
jeffrey2107 wrote:iedereen die helemaal b-freqz theracords bla bla geil is
Ik vroeg namen, rugnummers. Niet "iedereen (..) die blabla geil is". Kom nou eens over de brug met namen of hou op met die piratenverhalen van je.
S
TiMOTHYb wrote:
jeffrey2107 wrote:iedereen die helemaal b-freqz theracords bla bla geil is
Ik vroeg namen, rugnummers. Niet "iedereen (..) die blabla geil is". Kom nou eens over de brug met namen of hou op met die piratenverhalen van je.
Doe niet net alsof je neus bloed xd. Je snapt heust wel wat die bedoeld, waarom moet die dan weer namen gaan noemen. Daar komt alleen maar meer ellende van.

Ik ga er toch stiekem van uit dat Kaastaaf een grapje maakte in dit geval.......toch Kaaststaaf?
Donateur
last seen Aug 2024
Oh god. Heb je hem weer. :lol:

Heb het tegen jou ook al een paar keer gezegd. Als je bepaalde dingen beweert moet je het wel kunnen motiveren. Als je gelijk hebt komt er geen narigheid van, je hebt dan immers gelijk. Maar goed dat leer je misschien op latere leeftijd nog wel een keer. Dat minderwaardigheidscomplex van sommige members en artiesten werkt echt mateloos op m'n zenuwen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zullen we het over de plaat hebben? Lijkt me beter.
Donateur
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Zullen we het over de plaat hebben? Lijkt me beter.
Ik heb het over de plaat. Ik vind het een prima plaat met een heerlijke synth. Ik krijg trouwens sterk een Pirates of the Carribean gevoel. Het interesseert me geen fluit wie hem heeft gemaakt. Ik vind het vervelend als anders wordt gesuggereerd. Wat vind jij van de plaat?
S
Het overgrote deel van de leden hier doet het ook niet niet, dat weet ik ook wel. Stel je voor Unresolved en B-front maken allebij 100% de zelfde plaat, dan durf ik al mijn geld erop in te zetten dat er op die van B-front positiever gereageerd wordt door sommigen dan op die van Unresolved. Denk dat je dat toch ook niet echt kunt ontkennen. En nogmaals het zijn er maar een paar die het doen maar het wordt wel gedaan.

Edit: sorry Khadber lees je post nu pas :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
sandervanbruggen wrote:Het overgrote deel van de leden hier doet het ook niet niet, dat weet ik ook wel. Stel je voor Unresolved en B-front maken allebij 100% de zelfde plaat, dan durf ik al mijn geld erop in te zetten dat er op die van B-front positiever gereageerd wordt door sommigen dan op die van Unresolved. Denk dat je dat toch ook niet echt kunt ontkennen. En nogmaals het zijn er maar een paar die het doen maar het wordt wel gedaan.

Edit: sorry Khadber lees je post nu pas :whistle:
precies dit bedoelde ik.
maar we gaan maar weer verder over de track
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Lekker nummertje hoor! :drool:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
En t was toch Devin Wild.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Jeej had ik t goed, erg lekkere track pff! :drool:
K
Told you so ;)
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Lekker bezig die Devin Wild
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Ook als Devin Wild number vind ik hem erg geslaagd :P
Last edited by Pannenkoek on 19 Jun 2015 14:10, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
:drool:
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
ik gun het Devin Wild meer dan NC en BM die hebben al dikke parels en Devin Wild moet er nog klein beetje doorkomen, maar het klinkt wel heel erg veel naar noisecontrollers/Bass Modulators en dit is niet de eerste keer dat ik dat denk bij een Devin Wild solo plaat