Last edited by Dylan-E on 20 Jul 2013 00:01, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Zal me niks verbazen als dit een officiële remix wordt..
Mid-intro klinkt wel leuk, daarna weer zo standaard.
Zal niet zo lang duren voordat die op Maak 't of Kraak 't te horen is op radio 538...
Vind deze wel vet eigenlijk.
Synth is een beetje frontliner'ish, dat vind ik dan wel weer jammer, want die beste man poept ook tonnen platen uit in een maand.
Synth is een beetje frontliner'ish, dat vind ik dan wel weer jammer, want die beste man poept ook tonnen platen uit in een maand.
alleen maar slam fm top 40 hitjes uitpoepen en verder niks bijdragens of vernieuwends voor de scene, netzo als dit.
hopelijk komt er snel weer eens wat fatsoenlijks uit zn studio en niet alleen maar dit soort crap!
hopelijk komt er snel weer eens wat fatsoenlijks uit zn studio en niet alleen maar dit soort crap!
Dit is best wel lekker, Dikke melodie en veel beter dan die earth meets water remix. Die vond ik erg suf, dit is veel beter
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Lekkere track hoor! 
En boeie dat het weer een top40 bootleg is
Klinkt lekker! Kick klinkt lekker, zit lekker wat drive achter en de melodie is best ok. Interesseert me niets of dit op de radio komt, ik vind hem lekker.
Sterker nog, ik juich het toe als dit op de radio komt, stuk beter dan Year of Summer en Lose My Mind.
Sterker nog, ik juich het toe als dit op de radio komt, stuk beter dan Year of Summer en Lose My Mind.
dikke track weer
wat kan die gast produceren! wat een enorm vette sounds in de mid ook
wrote:Lekkere track hoor!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
EDIT: video was prive.
OT lekker festival trackje
OT lekker festival trackje
Last edited by Skyscraper on 30 Jun 2013 22:20, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Het is waarschijnlijk een officiele remix trouwens, hardwell sloot er mee of op summerfestival
wat een karige climax. intro lijkt wel leuk. kicks zijn geloof ik ook wat harder weer.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waarom is de url van dit topic het anthem van Bass Protocol van Delete? 
Nou bij deze zeg ik dan maar Goodbye Wildstylez...
Nu je het zegtwrote:Waarom is de url van dit topic het anthem van Bass Protocol van Delete?
Deze man weet wel dikke bootlegs te produceren 
is een officiële remix, Hardwell zei dat tijdens de afsluiter op de main van Summerfestival! Live echt beresterk, die sounds in de mid 
Het is een remix weliswaar, maar zo verkeerd vind ik dit niet eens klinken! De climax vind ik nog best wat drive hebben. En op een zomerse dag zou ik deze sowieso aanzetten. Dit vind ik in ieder geval stukken beter klinken dan het karige YoS en de EMW Remix. Volgens mij hoor ik weer wat normale kicks. Dat vind ik meteen al pluspunt.
Wat nou als dit een losse productie van Wildy was geweest (dus geen remix)? Was het dan wel een toevoeging aan de scene geweest?
Wat nou als dit een losse productie van Wildy was geweest (dus geen remix)? Was het dan wel een toevoeging aan de scene geweest?