Wat een geweld was dat
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
JA die draaide TC Allstars gisteren
Wat een geweld was dat
Wat een geweld was dat
kicks van de mid-intro doen me denken aan c*nt, verder klinkt het wel dik maar wacht gewoon af tot ik hem helemaal heb gehoord.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Klonk heeerlijk! Was me niet opgevallen dat dit die Ghetto kicks waren.
Dacht dat het een nieuwe van Degos & Re-Done was. Zo klinkt het iig wel.
Anyway.... DIK
Dacht dat het een nieuwe van Degos & Re-Done was. Zo klinkt het iig wel.
Anyway.... DIK
Tot nu toe lukt het Delete niet om me teleur te stellen, heerlijke plaat weer 
Jezus
Maakt me minder uit als het Ghetto kicks zijn die ik persoonlijk niet heel donderend vind als de rest, maar wat een geniale screeches en goed uitgewerkte en gebruikte vocalen.
Maar definitief oordeel velt wel wanneer ik bass bij de kick hoor.
Maakt me minder uit als het Ghetto kicks zijn die ik persoonlijk niet heel donderend vind als de rest, maar wat een geniale screeches en goed uitgewerkte en gebruikte vocalen.
Maar definitief oordeel velt wel wanneer ik bass bij de kick hoor.
Klinkt wel weer best vet. Vooral dat eerste stuk bevalt me wel. 
Wat ik me ervan kan herinneren was dit fucking dik 
Klinkt dik hoor
Ik vind de kicks trouwens niet net als die van Ghetto klinken hoor
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een hardere versie van de kicks in Ghetto en Despair Remix volgens z'n twitter.wrote:Klinkt dik hoor![]()
wat klink dit vet! Ben benieuwd zaterdag!
Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!
Je gaat de tijd van je leven hebben als je hem live zietwrote:Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!
En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staatwrote:Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!
haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiischwrote:En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staatwrote:Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!![]()
![]()
dan gaat het nog harder als dat je ergens in de zaal staat en dat gaat al hard
ja klopt man, maar bij Delete hoor je het verschil, je voelt het zelfs haha dat trilt door heel je lichaam zo erg haha, das zo vetwrote:haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiischwrote:En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staatwrote:Maakt niet uit hoe of wat, ik ben bij Delete aanwezig op Defqon (de eerste mogelijkheid voor mij om hem te zien). Ik moet zijn tracks echt een keer live horen, klinkt weer goed dit!![]()
![]()
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heerlijk weer die climax 
Jullie lijken net kinderen die zojuist een glimmende Alakazam uit een pakje Pokémonkaarten hebben gehaald.wrote:ja klopt man, maar bij Delete hoor je het verschil, je voelt het zelfs haha dat trilt door heel je lichaam zo erg haha, das zo vetwrote:haha helemaal mee eens! Maar dat is trouwens niet alleen bij Delete zo hoor, alles knalt harder als je vooraan staat op een feest logiiiischwrote:
En het vetste is als je dan heeeeelemaal vooraan staat![]()
![]()
Mooi tochwrote: Jullie lijken net kinderen die zojuist een glimmende Alakazam uit een pakje Pokémonkaarten hebben gehaald.
@pete
Heb je daar problemen mee? Nutteloze reacties van oe
Heb je daar problemen mee? Nutteloze reacties van oe
Last edited by daveyfct on 08 May 2014 19:38, edited 2 times in total.