Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Unreleased Single

Delete - Level

B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Jonas wrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
60 minuten lang dezelfde kick :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bryan dj wrote:
-.-
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Bryan dj wrote:
Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb meestal op de mainstage met opvolgende artiesten als DBSTF, Atmozfears, Wildstylez, PP e.d. het idee dat ik de hele dag naar dezelfde kick luister.
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Zin wrote:
Bryan dj wrote:
Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.
Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Bryan dj wrote:
Haha
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Bryan dj wrote:Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:
Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :p
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Moet inderdaad wennen aan de track, vind hem zeker vet maar na mate die verder gaat vind ik het toch beetje te chaotisch worden.

Toch maar ff op een feest horen dan zal mijn mening vast anders zijn(of niet) :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Zin wrote:
Bryan dj wrote:Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft? :evil:
Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :p
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.
Niet op in gaan. Die gast is er in elk topic op uit om reacties uit te lokken.