60 minuten lang dezelfde kickwrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
wrote:60 minuten lang dezelfde kickwrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.wrote:60 minuten lang dezelfde kickwrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Heb meestal op de mainstage met opvolgende artiesten als DBSTF, Atmozfears, Wildstylez, PP e.d. het idee dat ik de hele dag naar dezelfde kick luister.
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft?wrote:Dat is grote onzin, want als je naar Delete ging naar bijvoorbeeld Intents dan had je ook geweten dat hij niet alleen eigen werk draait, want hij draaide ook bijvoorbeeld Freakz At Night van E-Force en Warface - FTP etc, hij wisselde steeds af met een eigen track en dan een keertje iets anders.wrote:60 minuten lang dezelfde kickwrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Hahawrote:60 minuten lang dezelfde kickwrote:Ik vond hem op Festivaart toch ook wel tegenvallen hoor.
Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :pwrote:Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft?
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Moet inderdaad wennen aan de track, vind hem zeker vet maar na mate die verder gaat vind ik het toch beetje te chaotisch worden.
Toch maar ff op een feest horen dan zal mijn mening vast anders zijn(of niet)
Toch maar ff op een feest horen dan zal mijn mening vast anders zijn(of niet)
Niet op in gaan. Die gast is er in elk topic op uit om reacties uit te lokken.wrote:Nee man, luister zijn loudness tool die had iets van 8-10 verschillende kicks jonge :pwrote:Dus wat je wilt zeggen is dat Delete wel in zijn eigen werk iedere keer dezelfde kick en hetzelfde trucje heeft?
En Level is heeeeel anders dan bijvoorbeeld Dismissed of Beheaded of Ghetto ofzo, dus ik ben het oneens met jouw mening.