Vaarwel 2 tracker releases van delete 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- GenocideYouTube
Had ook gehoopt dat die samen met munky shit zou komen. eventueel ook met sucka for pain, maar die doet me iets minder.
Ik hoop zo hard dat Delete zijn stijl blijft behouden. Ik word hier namelijk heel blij van. Live gaat deze ook gewoon enorm hard. Top release dus!
Nu nog wachten op Munky Shit, die vind ik nog een stuk gaver!
Normaal grote Delete-fan, maar deze pakt mij niet echt. Te veel random kickrolls en verschillende kicks door elkaar, haalt voor mij de drive eruit.
Vind hem inderdaad iets te random samen met veel gerecyclede sounds daarnaast komt die kick live vast goed door maar ik vind hem niet heel denderend.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Gisteren 2x live gehoord, echt niet normaal hoe belachelijk hard die kicks live gaan 
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Op de een of andere manier pakt deze plaat me ook totaal niet, terwijl ik dit eigenlijk nooit heb bij Delete.wrote:Normaal grote Delete-fan, maar deze pakt mij niet echt. Te veel random kickrolls en verschillende kicks door elkaar, haalt voor mij de drive eruit.
Geweldige plaat zeg! Doet me weer heel erg denken aan de oude Delete-tracks!
Ben ik nou de enige? of zijn die kick van Delete super leeg.. Er zit totaal geen lage bass in.. Beetje jammer 
Dikke plaat! Ben benieuwd of hij door zijn nieuwe label ook weer nieuwe invloeden gaat krijgen