Jezus wat een dreunen 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- GenocideYouTube
-
NHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Deze was echt niet normaal hard op supersized!

-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wauw dit klinkt echt weer heel dik! Laatste platen van Delete vond ik niet zoveel aan, maar dit is weer vet!
Als je hem nog niet live hebt gehoord: zet je schrap.
Sta je op een feestje en moet je een drol leggen terwijl deze plaat ingemixt wordt? Even inslikken die hap.
Echt absurd hoe lekker dit live gaat. Je denkt dat ik hierboven overdrijf, maar nee.
Sta je op een feestje en moet je een drol leggen terwijl deze plaat ingemixt wordt? Even inslikken die hap.
Echt absurd hoe lekker dit live gaat. Je denkt dat ik hierboven overdrijf, maar nee.
wrote: Sta je op een feestje en moet je een drol leggen terwijl deze plaat ingemixt wordt? Even inslikken die hap.
Gewoon een kwestie van je anale sfincter flink aanspannen toch? Tenzij je die dag een wandelende Nespresso-machine bent. Aan de andere kant hebben je kontkwabben, benen en mogelijk zelfs ook voeten dan wel gelijk een lekker modderbad als het misgaat.wrote:wrote: Sta je op een feestje en moet je een drol leggen terwijl deze plaat ingemixt wordt? Even inslikken die hap.![]()
![]()
Dat wordt lachen als Delete dit door de google translate gaat halen om te kijken wat we van z'n nieuwe plaat vinden 
wrote:Dat wordt lachen als Delete dit door de google translate gaat halen om te kijken wat we van z'n nieuwe plaat vinden
Nog meer dan een maand wachten om dit live te horen
Kan niet wachten, als het echt zo hard gaat als iedereen zegt
Kan niet wachten, als het echt zo hard gaat als iedereen zegt
-
RHardtraxxer
- 117 posts member since 2009
- last seen May 2022
ditwrote:Kicks
wrote:Dit was echt bizar gisteren. Kicks
ik wist t even niet meer toen malice & rooler mutants remix kwam, gevolgd door the end edit en als laatste genocide
niet dat daarvoor niet dik was, maar dit was echt gewoon bizar.
ik stond ook ergens in het midden, daar werd ik wel even raar aangekeken door sommige mensen tijdens deze nummers. heb ik een hekel aan trouwens.
ik stond ook ergens in het midden, daar werd ik wel even raar aangekeken door sommige mensen tijdens deze nummers. heb ik een hekel aan trouwens.
Je had linksvoor moeten komen staan. Ik heb niet echt op anderen om me heen gelet, maar ik ben nog nooit zo hard los gegaan, iedereen respecteerde het en er was ruimte zatwrote:ik wist t even niet meer toen malice & rooler mutants remix kwam, gevolgd door the end edit en als laatste genocide![]()
-
M
- 2 posts member since 2016
- last seen Feb 2017
Delete - Genocide HD
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet nou niet of die mensen daar nou serieus zijn of nietwrote:Die gozer met dat oranje petje op 0:25 moet die 'so you think you can kickroll' facebook eens gaan uitpluizen![]()
OT: Man man man, kan het nog lomper
OT:
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Hahaha die vent die nog ff een punt pakt op 1:15
OT: Wat ging deze hard gisteren zeg
OT: Wat ging deze hard gisteren zeg
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Op Defqon gehoord, de tering wat ging dat hard. 
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026