Oorgasme! die kicks penetreren me trommelvliezen!
heerlijk
heerlijk
Same here! Kicks klinken hol en geforceerd duister/zwaar, zoals ook altijd het geval is bij de kicks van Hardstyle Mafia. Sommige releases van Spoonrecords kan ik wel waarderen, maar dit echt niet.wrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
precies ditwrote:Same here! Kicks klinken hol en geforceerd duister/zwaar, zoals ook altijd het geval is bij de kicks van Hardstyle Mafia. Sommige releases van Spoonrecords kan ik wel waarderen, maar dit echt niet.wrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
Net zoals vroeger, toen vonden de mensen hardstyle ook nog teringherriewrote:Ja ik ook ! Echt heerlijkwrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.![]()
![]()
Meteringherrie
![]()
(Formula original en Eden original zijn mijn keuzes van deze release)
en ik ookwrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kop
die ging hard op GZwrote:Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kop
wat Intervention zegtwrote:die ging hard op GZwrote:Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kopvind het ook een dik nummer! maar Eden en FTF zijn toch echt velen malen beter
Released on Spoontech
Eindelijk? Volgens mij is deze wel heel snel gekomen hoor.wrote:eindelijk uit!gelijk gehaald!
Joink