Oorgasme! die kicks penetreren me trommelvliezen!
heerlijk
heerlijk
Same here! Kicks klinken hol en geforceerd duister/zwaar, zoals ook altijd het geval is bij de kicks van Hardstyle Mafia. Sommige releases van Spoonrecords kan ik wel waarderen, maar dit echt niet.wrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
precies ditwrote:Same here! Kicks klinken hol en geforceerd duister/zwaar, zoals ook altijd het geval is bij de kicks van Hardstyle Mafia. Sommige releases van Spoonrecords kan ik wel waarderen, maar dit echt niet.wrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
Net zoals vroeger, toen vonden de mensen hardstyle ook nog teringherriewrote:Ja ik ook ! Echt heerlijkwrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.![]()
![]()
Meteringherrie
![]()
(Formula original en Eden original zijn mijn keuzes van deze release)
en ik ookwrote:Ik ook.wrote:Sorry, maar ik vind dit echt tering herrie.
Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kop
die ging hard op GZwrote:Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kop
wat Intervention zegtwrote:die ging hard op GZwrote:Ik vind Formula juist superwrote:ik krijg Eden en FTF maar niet uit mijn kopvind het ook een dik nummer! maar Eden en FTF zijn toch echt velen malen beter
wrote:eindelijk uit!gelijk gehaald!
Eindelijk? Volgens mij is deze wel heel snel gekomen hoor.wrote:eindelijk uit!gelijk gehaald!
Joink