wrote:maar kwa stijl begin ik ze toch wel steeds meer te waarderenwrote:Bootleg komt niet uit. Heet niet voor niets een Bootleg.
Verder is Deepack geen onbekende naam ofzo, die draaien toch echt al een hele tijd mee.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Fire In The Place (ft. MC Lan)
- 02Symphony Of Sound
- 03New Day
- 04Days To Come (ft. MC Lan)
Source: recess.nl
sorry idd "ze" zijn met z'n tweeenwrote:wrote:maar kwa stijl begin ik ze toch wel steeds meer te waarderenwrote:Bootleg komt niet uit. Heet niet voor niets een Bootleg.
Verder is Deepack geen onbekende naam ofzo, die draaien toch echt al een hele tijd mee.
alle tracks goed, heb ze hier, maar uhm... illegaal 
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Volgens de Twitter van Deepack kom de web ergens volgende week uit 
mogen wel opschieten, kan meteen de josh en wesz EP op web erachter aanwrote:Volgens de Twitter van Deepack kom de web ergens volgende week uit
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Die heb ik ook al een eeuwigheid inmiddels, zonde dat de echte WEB nog moet uitkomen, ga hem dus ook niet maar aanschaffen. Veelste vaak afgespeeld. Hoewel alle 4 de nummers wel wat hebben!wrote:alle tracks goed, heb ze hier, maar uhm... illegaal
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
haha dat was op mijn twitterwrote:mogen wel opschieten, kan meteen de josh en wesz EP op web erachter aanwrote:Volgens de Twitter van Deepack kom de web ergens volgende week uit
iddwrote:Die heb ik ook al een eeuwigheid inmiddels, zonde dat de echte WEB nog moet uitkomen, ga hem dus ook niet maar aanschaffen. Veelste vaak afgespeeld. Hoewel alle 4 de nummers wel wat hebben!wrote:alle tracks goed, heb ze hier, maar uhm... illegaal
@Dance Tunes.
Hardstyle, New releases.
Hardstyle, New releases.
Net gezien! A New Day direct aangeschaft!wrote:@Dance Tunes.
Hardstyle, New releases.
-
M
- 2 posts member since 2010
- last seen Dec 2010
fire in tha place makes the crowd burn!!! 
bumpwrote:fire in tha place makes the crowd burn!!!
-
M
- 2 posts member since 2010
- last seen Dec 2010
over wat voor vet heb juh t dan joh!!frituur vet hahahahahahwrote:Alle samples staan op Astralmusic.
Vind eigenlijk alleen A New Day vet.
wrote:over wat voor vet heb juh t dan joh!!frituur vet hahahahahahwrote:Alle samples staan op Astralmusic.
Irritant, al die bomps.
hij heeft al meer zinnigs gezegd dan emre
maar het zal mij benieuwen wat zn volgende bump word
2002 ?
2002 ?
-
E
A1 
door een reactie krijg je geen download link hoorwrote:A1
Jongens, wie heeft er wat humor over voor hem?wrote:over wat voor vet heb juh t dan joh!!frituur vet hahahahahahwrote:Alle samples staan op Astralmusic.
Ik denk dat Parvuz nog wel wat humor voor hem over heeftwrote:Jongens, wie heeft er wat humor over voor hem?wrote:over wat voor vet heb juh t dan joh!!frituur vet hahahahahahwrote:Alle samples staan op Astralmusic.