Alle 4 top platen!
Deepack is weer goed bezig 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Fire In The Place (ft. MC Lan)
- 02Symphony Of Sound
- 03New Day
- 04Days To Come (ft. MC Lan)
Source: recess.nl
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Waar is deze WEB te krijgen (of issie dat niet?
) ik kan m nergens vinden.
Zover ik weet niet! Gek eigenlijk. Moet je even aan de heren van Deepack vragen.wrote:Waar is deze WEB te krijgen (of issie dat niet?) ik kan m nergens vinden.
Dat is echt gaar. Wil Fire in The Place hebben maar hij is nergens te krijgen 
Ik ehb 'm op astral zien staan een tijdje terug?wrote:Zover ik weet niet! Gek eigenlijk. Moet je even aan de heren van Deepack vragen.wrote:Waar is deze WEB te krijgen (of issie dat niet?) ik kan m nergens vinden.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
hebben tien minutjes op hardstyle.com gestaanwrote:Dat is echt gaar. Wil Fire in The Place hebben maar hij is nergens te krijgen
Astral verkoopt vinylwrote:Ik ehb 'm op astral zien staan een tijdje terug?wrote:Zover ik weet niet! Gek eigenlijk. Moet je even aan de heren van Deepack vragen.wrote:Waar is deze WEB te krijgen (of issie dat niet?) ik kan m nergens vinden.
Maar... waarom zijn ze toen weggehaald?wrote:hebben tien minutjes op hardstyle.com gestaanwrote:Dat is echt gaar. Wil Fire in The Place hebben maar hij is nergens te krijgen
Stereotuners heeft ook heel lang geduurd voordat die op WEB kwam, geen idee waarom dat zo is, maar hij zal vast nog wel komen 
Hopelijk gaat het wat sneller bij J&W..
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Ik heb de web wel??
Op verschillende downloadfora zijn ze inderdaad verschenen, daar wist men echter ook niet goed of het om een scene-release ging of om promo's.wrote:Legaal?wrote:Ik heb de web wel??
Fire's in the place & days to come
goeie melodie en keiharde kick! zo wil ik er meer van deepack horen 
-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
wrote:Op verschillende downloadfora zijn ze inderdaad verschenen, daar wist men echter ook niet goed of het om een scene-release ging of om promo's.wrote:Legaal?wrote:Ik heb de web wel??
heb ze wel full ja
Misschien leuk om dan even te zeggen waar je ze vandaan hebtwrote:heb ze wel full ja
Live issie echt te vetwrote:De vocals van Fire in The Place!
Ik blijf erbij.. Intro's zijn altijd fenomenaal, climaxes zijn het meestal net niet.
edit - ramos: we hebben het uiteraard over een legale link..
edit - ramos: we hebben het uiteraard over een legale link..
zal best ja!! krijg echt steeds meer respect voor deepackwrote:Live issie echt te vetwrote:De vocals van Fire in The Place!
die bootleg van Human!!
die komt zeker ook niet uit owel?
Bootleg komt niet uit. Heet niet voor niets een Bootleg
.
Verder is Deepack geen onbekende naam ofzo, die draaien toch echt al een hele tijd mee.
Verder is Deepack geen onbekende naam ofzo, die draaien toch echt al een hele tijd mee.
Bootleg zegt weinig of het nu wel of niet uit komt, bootleg wil alleen zeggen dat ze de rechten niet hebbenwrote:Bootleg komt niet uit. Heet niet voor niets een Bootleg.
.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wrote:Misschien leuk om dan even te zeggen waar je ze vandaan hebtwrote:heb ze wel full ja
wrote:hebben tien minutjes op hardstyle.com gestaanwrote:Dat is echt gaar. Wil Fire in The Place hebben maar hij is nergens te krijgen
Ramos had ze van een downloadsitewrote:wrote:Misschien leuk om dan even te zeggen waar je ze vandaan hebtwrote:heb ze wel full jawrote:hebben tien minutjes op hardstyle.com gestaanwrote:Dat is echt gaar. Wil Fire in The Place hebben maar hij is nergens te krijgen
maar kwa stijl begin ik hem-->ze toch wel steeds meer te waarderenwrote:Bootleg komt niet uit. Heet niet voor niets een Bootleg.
Last edited by evasive on 17 Mar 2010 21:39, edited 1 time in total.