Oja niet aan gedacht
Maarja die hebben we nooit in huis 
Wij ook niet hoor. Tis dat ik bij AH Werk en ze wel eens tegenkomwrote:Oja niet aan gedachtMaarja die hebben we nooit in huis
Wij ook niet hoor. Tis dat ik bij AH Werk en ze wel eens tegenkomwrote:Oja niet aan gedachtMaarja die hebben we nooit in huis
haha idd.. maar hier in brabant eten we wel gewoon een ei na het stappen maar niet met ui hoor. weet niet hoe dat in de rest van het land zit??wrote:Haha netjes verzonnen deeltjesversneller!!![]()
maar dan hebben josh&wesz wel zitten liegen in het b2s interview tijdens hardbass.
Toen werd gevraagd hoe ze aan die naam kwamen, en toen kwam er een heel lul verhaal uit.
Jepwrote:Is èì mêh ùì, geen Haags iets ofzo?
Doe maar een broodje eiwrote:Doe maar een broodje ei met ui, maar zonder ui want anders ruikt mn ei naar ui.
Broodje gebakken geklutst ei met baconwrote:Doe maar een broodje eiwrote:Doe maar een broodje ei met ui, maar zonder ui want anders ruikt mn ei naar ui.![]()
Lekker danwrote:uit @Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/deepack-and-jo ... /original/
tis volgens mij dezelfde kick als Partyanimal
doe mij maar geen vn beide maar een broodje dunnerwrote:Doe maar een broodje eiwrote:Doe maar een broodje ei met ui, maar zonder ui want anders ruikt mn ei naar ui.![]()
Volgens mij hebben ze de juiste weg nog nooit weten te vinden.wrote:Josh & Wesz zijn een beetje de weg kwijt naar mijn gevoel
Mwuah,wrote:Volgens mij hebben ze de juiste weg nog nooit weten te vinden.wrote:Josh & Wesz zijn een beetje de weg kwijt naar mijn gevoel
Meningen verschillen hé. Ik vind j&w wel een vette stijl hebben, alleen nummers van hun verschillen wel weer. De ene is erg dik en de andere stukken minder.wrote:Ook die platen hebben me niet weten te boeien. Ben nooit een fan geweest van j&w, en er mag wel heel wat aan hun stijl veranderen wil ik dat ooit worden.
9/10 platen van Josh & Wesz zijn gewoon de shit. Hele Oblivion en I've Lost You releases zijn gewoonwrote:Mwuah,wrote:Volgens mij hebben ze de juiste weg nog nooit weten te vinden.wrote:Josh & Wesz zijn een beetje de weg kwijt naar mijn gevoel
I've Lost You
Alexez
Keep It Alive
Vond ik toch wel erg lekkere platen hoor.
Nee, elke release van hun is gewoon dik.wrote: Josh & Wesz zijn een beetje de weg kwijt naar mijn gevoel
Dat trekt me nou juist zo tot hun aan, dat ze zo goed kunnen variërenwrote:Meningen verschillen hé. Ik vind j&w wel een vette stijl hebben, alleen nummers van hun verschillen wel weer. De ene is erg dik en de andere stukken minder.wrote:Ook die platen hebben me niet weten te boeien. Ben nooit een fan geweest van j&w, en er mag wel heel wat aan hun stijl veranderen wil ik dat ooit worden.