aardig lekker nummer deze
om alleen die naam wordt hij al gehaald hier
om alleen die naam wordt hij al gehaald hier
Hoezo een keer? Als ze hun releases aankondigen zijn ze bijna altijd dezelfde week nog uit :pwrote:11/02/2011 als in 2 November? Of is er een keer snel gereleased op Hardcopy?
vroeger niet, zie Like Thizz bvb.wrote:Hoezo een keer? Als ze hun releases aankondigen zijn ze bijna altijd dezelfde week nog uit :pwrote:11/02/2011 als in 2 November? Of is er een keer snel gereleased op Hardcopy?
niet een het verleden leven met vroeger nietwrote:vroeger niet, zie Like Thizz bvb.wrote:Hoezo een keer? Als ze hun releases aankondigen zijn ze bijna altijd dezelfde week nog uit :pwrote:11/02/2011 als in 2 November? Of is er een keer snel gereleased op Hardcopy?
dat had te maken met vinyl releasewrote:vroeger niet, zie Like Thizz bvb.wrote:Hoezo een keer? Als ze hun releases aankondigen zijn ze bijna altijd dezelfde week nog uit :pwrote:11/02/2011 als in 2 November? Of is er een keer snel gereleased op Hardcopy?
op een of andere manier kan ik hem daar niet beluisteren.wrote:te beluisteren op de hardcopy site.wrote:Nog steeds geen samples ? :S
En op de HARDBASS VOL.11 cdwrote:te beluisteren op de hardcopy site.wrote:Nog steeds geen samples ? :S
Had ff gekeken en het blijkt dus Deeltjesversneller te zijnwrote:Was dacht ik wel een naam die bedacht was door iemand buiten af.wrote:Iemand op Hardtraxx had die naam bedacht toch? Of heb ik het verkeerd?
Is het ingestuurde plaatje van deeltjesversnellerwrote:Topplaatje en wat een artwork
Tegenwoordig kan je al voorgesneden uitjes in de supermarkt vindenwrote:Jah ze dat vreten ofzo na het stappen. Maar dan zie je mij echt geen ui pelle