NEEEEEEE waaaaar was dit voor nodig 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Trapped (Titan Remix Extended Version)
- 02Trapped (Titan Remix Radio Cut)
-
U
- 8 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Intro Klinkt wel gaaf Naar mijn mening!! rest Is niet zo heel veel...
Vind het wel wat hebben eigenlijk..
Zo dan, erg gewaagd om dit nummer te remixen
1 van mn all-time favorieten!
Intro vind ik wel dik klinken
melodie in de climax vind ik maar wat vaag.
Kan nog wel een leuke plaat worden, maar dit gaat het origineel nooit overtreffen natuurlijk
Intro vind ik wel dik klinken
Kan nog wel een leuke plaat worden, maar dit gaat het origineel nooit overtreffen natuurlijk
Teleurstellend werk van mijn held (eindelijk doet die klote video het btw)
Vind het wel tof klinken. Ben benieuwd naar de climax, verwacht eigenlijk een dikke anti.
Last edited by Nando on 05 Oct 2012 13:03, edited 2 times in total.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Origineel is baas, word moeilijk die te overtreffen denk ik. Maar ik ga nog niet oordelen.
Pas bij een langere preview ...
heeeeel gewaagd, oordeel pas als ik hem goed gehoord heb. 
-
S
- 8 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Dan wordt het een stuk lekkerder
Snap de negativiteit niet zo erg, dit is weer gewoon zo'n lekkere zaagtrack zoals Titan tracks dat zo vaak hebben. Vind 'm wel geslaagd zoals ik 'm nu zo hoor! Origineel heeft echt een briljante mid, maar die climax doet mij niet zo veel van het origineel. Ben wel benieuwd wat dat gaat worden bij deze!
Kom maar op met deze live!
Kom maar op met deze live!
Ik denk dat het bij zo'n tracks remixen niet eens de bedoeling van de artiest is om hem te overtreffen, meer een "eerbetoon" aan verders vind ik dit wel een gave remix 
Volgens mij is de preview verwijderd 
Ik krijg hem iig niet meer afgespeeld nee. Maar dit zijn eigelijk van die tracks waar je van af moet blijven. Begin je er toch aan, dan moet je wel heel zeker zijn van je zaak.wrote:Volgens mij is de preview verwijderd
Erg benieuwd naar het resultaat, alhoewel het mij sterk lijkt dat deze het origineel gaat overtreffen.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Gewoon van af blijven, Wel benieuwd naar het resultaat!
Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor.
Maar waarom is de video verwijderd? Was wel benieuwd naar die remix.
Dat dacht ik dus ook. Vond de intro toch echt wel heel dik klinken. En een remix hoeft niet altijd het origineel te overtreffen als het gewoon een prima plaat is tochwrote:Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor.![]()
Sorry Wesley we zullen het niet meer doen.wrote:Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor.![]()
Groetjes,
Martijn
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Ditwrote:Dat dacht ik dus ook. Vond de intro toch echt wel heel dik klinken. En een remix hoeft niet altijd het origineel te overtreffen als het gewoon een prima plaat is tochwrote:Waarom stelt iedereen zich zo aan met dat afblijven.. Het origineel gaat er echt niet minder van klinken hoor.![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
1 van mijn all time favorieten word geremixed door een van de beste producers imo
ben benieuwd ga nog niet luisteren. wacht rustig af
ben benieuwd ga nog niet luisteren. wacht rustig af
Volgens mij wel een geslaagde remix. Het origineel overtreffen is vrijwel onmogelijk, maar dit is in ieder geval met succes in een nieuw jasje gestoken.
Raggen op hoog niveau, heeeeeerlijk 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Klinkt als een gruwelijke rag-plaat