Artiest: DJ Isaac
Track(s): Sound Of The Underground (Da Tweekaz Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): Sound Of The Underground (Da Tweekaz Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Laten we hopen dat het tot deze plaat blijft.wrote:Volgens mij is klassiekers verpesten een hype aan 't worden..
Die hoogste gepitchte kick... WTF is er mis met 't gehoor van producers de laatste tijdwrote:Volgens mij is klassiekers verneuken een hype aan 't worden..
Ze hebben geen inspiratie meer, wat is dit zielig :')wrote:Volgens mij is klassiekers verpesten een hype aan 't worden..
Ze maken een Welcome To DirtyWorkz EP voor Isaac, mocht je het gemist hebbenwrote:Ze hebben geen inspiratie meer, wat is dit zielig :')wrote:Volgens mij is klassiekers verneuken een hype aan 't worden..
Beter maken J&W dan ook een remixwrote:Ze maken een Welcome To DirtyWorkz EP voor Isaac, mocht je het gemist hebbenwrote:Ze hebben geen inspiratie meer, wat is dit zielig :')wrote:Volgens mij is klassiekers verpesten een hype aan 't worden..
Zou mooi zijn iddwrote:Beter maken J&W dan ook een remixwrote:Ze maken een Welcome To DirtyWorkz EP voor Isaac, mocht je het gemist hebbenwrote: Ze hebben geen inspiratie meer, wat is dit zielig :')
Whuut? Orgineel is bizar gaaf! Wat een sfeer zit er in die plaatwrote: Omdat originele al een rukplaat is
Meen je dat serieus? Die climax is zo amateuristisch als ik weet niet wat...wrote:Zo ontzettend slecht is ie toch niet?