Als je muziek daarmee gaat vergelijken dan is alles goedwrote:Jullie hebben allemaal poep in jullie oren. Beter dan de Psyko Punkz en Coone remixen van de Isaac EP.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Volgens mij is er maar 1 iemand die hier zegt dat Sound of The Underground een klassieker is. En sinds wanneer speelt leeftijd een rol bij of een nummer wel of geen klassieker is?wrote:Lol. sound of the underground een klassieker noemen.
Iedereen hier 18 jaar oud ofzo?
We hebben hier met iemand van de oude garde te maken hoor.wrote:Lol. sound of the underground een klassieker noemen.
wrote:We hebben hier met iemand van de oude garde te maken hoor.wrote:Lol. sound of the underground een klassieker noemen.
Hopelijk krijgen J&W niet ook zo'n verwelkomings Remix E.P., het zou zonde zijn als ook hun tracks verkracht worden.
ja echt een fette klassieker.....wrote:Volgens mij is klassiekers verpesten een hype aan 't worden..
Ik vind deze beter klinken als het origineel
Ik loop niet warm voor deze remix, maar in vergelijking de rest van die EP is dit echt goddelijk.
Klinkt erg lekker, drive genoeg hierin wat in t origineel flink ontbrak 
Beter dan, niet beter als..wrote:ja echt een fette klassieker.....wrote:Volgens mij is klassiekers verpesten een hype aan 't worden..![]()
Ik vind deze beter klinken als het origineel
Dacht dat deze plaat al wat ouder is, zie nu ook dat die uit 2009 komt, valt inderdaad mee, mijn fout
wrote:Wat een negatieve comments zeg.... Zo slecht is die echt niet. Vind em zelf erg lekker
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bad asswrote:We hebben hier met iemand van de oude garde te maken hoor.wrote:Lol. sound of the underground een klassieker noemen.
OT:
Lekkere plaat maar hoor hem liever eerst in goede kwaliteit.
I've Lost You (Hard Driver Remix)wrote:Hopelijk krijgen J&W niet ook zo'n verwelkomings Remix E.P., het zou zonde zijn als ook hun tracks verkracht worden.
Fucking Posers (Da Tweekaz Remix)
I Got You (Coone Remix)
Dan denk ik meer aan:wrote:I've Lost You (Hard Driver Remix)wrote:Hopelijk krijgen J&W niet ook zo'n verwelkomings Remix E.P., het zou zonde zijn als ook hun tracks verkracht worden.
Fucking Posers (Da Tweekaz Remix)
I Got You (Coone Remix)
Autumn Green (Psyko Punkz remix)
Alexez (In-Phase remix)
Oblivion (Coone Remix)
Dan denk ik meer aan:
Doe maar gewoon niet..
Doe maar gewoon niet..
Sorry voor mijn taalgebruik mensen, ik liet mij even gaan..
lekker plaatje dit
en sorry maareh klassieker? 2009
sorry hoor ik lach me ff dood.
-
S
Jij dan? Muziek evolueert gewoon snel.wrote:Lol. sound of the underground een klassieker noemen.
Het origineel is echt ongelooflijk dik.