Heb em gister zien liggen bij Freaky. Komt dus denk ik snel 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Morgen zal die wel op hardstyle.com staan 
Tja niet zo heel gek he.. Tegenwoordig draait zo goed als niemand meer met vinyl. Hoogstens hier en daar nog iemand die een setje turntables op zn slaapkamer heeft staan, maar op de feesten zie je alleen nog maar CD spelers staan.wrote:De laatste vinyl van D-Block & S-te-Fan. De rest brengen ze alleen nog maar digitaal uit.![]()
Bericht van Stefan op hun flock:Even ter verduidelijking voor de release van together en alone
Wij zijn al n tijdje aan t kijken wat we doen, vinylverkoop is eigenlijk niet echt goed meer en ook eigenlijk wel n beetje outdated. De kans dat mensen nog turntables gaan kopen is gewoon bijna nihiel.. Technics maakt ze al niet meer.. iedereen gaat over op cd/usb.
We hebben dus lang nagedacht of we nog een vinyl gingen drukken voor evo010. Maar omdat het nummer 10 is, is het ook wel n mooie manier om het vinyl met nummer 10 af te sluiten.. dus together en alone komt nog op vinyl:)
Verder zullen er voor evolutionz waarschijnlijk geen vinyls meer worden geperst!
Dus ja t zal wel meer kosten om nog vinyls uit te brengen dat dat t daadwerkelijk oplevert
-
M
Heb 'm binnen 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
ik "denk" morgenwrote:Waneer komt WEB?
En anders zal et denkik Maandag worden.wrote:ik "denk" morgenwrote:Waneer komt WEB?
je kunt gelijk hebbenwrote:En anders zal et denkik Maandag worden.wrote:ik "denk" morgenwrote:Waneer komt WEB?
Dat ligt aan scantraxx/hardstyle.com..
Hopelijk is ie er maandag want ik vind Together wel een toffe plaat. 
Dan worden ze misschien eindelijk wat sneller gereleasedwrote:De laatste vinyl van D-Block & S-te-Fan. De rest brengen ze alleen nog maar digitaal uit.![]()
Alone blijft een lekker plaatje, heerlijke kick in de climax!
Idd, Alone kan ik nu ook wel waarderen!
Sorry, hetzelfde.wrote:Vind hem nog steeds ruk.
Heb al wel een vinylripje, maar ik wacht nog steeds op de WEB.
Met vinylripjes draaien is ook niks.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
De web staat op Hardstyle.comwrote:Heb al wel een vinylripje, maar ik wacht nog steeds op de WEB.
Last edited by Kryptica on 14 Apr 2010 21:50, edited 1 time in total.
Even pagina terug kijken.wrote:Heb al wel een vinylripje, maar ik wacht nog steeds op de WEB.
Hij bedoelde dat ie wacht totdat de WEBjes op zijn favoriete downloadsite staat.wrote:Even pagina terug kijken.wrote:Heb al wel een vinylripje, maar ik wacht nog steeds op de WEB.
Uhm nee, want eergister kon ik de WEB nog niet vinden.wrote:Hij bedoelde dat ie wacht totdat de WEBjes op zijn favoriete downloadsite staat.wrote:Even pagina terug kijken.wrote:Heb al wel een vinylripje, maar ik wacht nog steeds op de WEB.
Maar inmiddels heb ik em
Together heel misschien aanschaffen. Maar ik erger me dood aan die teringslappe kick