Ben ik het totaal niet mee eens met die 3 voor Alone. Alone is juist een nummer die afwijkend van de basis formule. Ik heb ook meer waardering voor dit nummer dan Together..wrote:Niet mee eens, een 3 is wel heel laag:P Zo kritisch moet je echt niet zijn hoor vind ik. Ik geef deze vinyl een 5.5, maar dat is alleen omdat ik alone echt een kut plaat vind.
Alone: 3
Together: 7.5
3 + 7.5 = 10.5/2 = 5.25
Ach ik rond 't wel af naar een 5.5je.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
VHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Dat die afwijkend is met die anti-qlimax is
maar HOE DBSTF het gedaan heeft is
. Together gaat wel lekker hard, en zoals 't begin ook zegt, My Music Keeps you Moving, mwoah, daar ben ik 't wel mee eens eigenlijk 
Het is inderdaad afwijkend van de "basis-formule", maar wel een ongelofelijk kutnummer. Die 3 is nog te hoog.
Together gaat wel.
Maar ik mag hopen dat ze na deze release kappen met dat softe barbie-hardstyle-stijltje en ff wat nummers maken die op z'n minst een beetje knallen. Laatste releases zat totaal geen kick of bass onder, de hard van hardstyle is echt ver te zoeken.
Together gaat wel.
Maar ik mag hopen dat ze na deze release kappen met dat softe barbie-hardstyle-stijltje en ff wat nummers maken die op z'n minst een beetje knallen. Laatste releases zat totaal geen kick of bass onder, de hard van hardstyle is echt ver te zoeken.
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Mss kunnen ze een workshopje bij A² of DR volgenwrote:Het is inderdaad afwijkend van de "basis-formule", maar wel een ongelofelijk kutnummer. Die 3 is nog te hoog.
Together gaat wel.
Komt nog wel wat leuks aan toch? Sowieso volgens mij een collab met Noisecontrollers voor Knockout, zal natuurlijk ook wel uitgebracht worden. Dat soort dingetjes.wrote:Het is inderdaad afwijkend van de "basis-formule", maar wel een ongelofelijk kutnummer. Die 3 is nog te hoog.
Together gaat wel.
Van de laatste NC collab werd ik nou ook niet echt warm...wrote:Komt nog wel wat leuks aan toch? Sowieso volgens mij een collab met Noisecontrollers voor Knockout, zal natuurlijk ook wel uitgebracht worden. Dat soort dingetjes.wrote:Het is inderdaad afwijkend van de "basis-formule", maar wel een ongelofelijk kutnummer. Die 3 is nog te hoog.
Together gaat wel.
Hebben D-Block & S-te-Fan een collab gemaakt met NC gemaakt dan? Of bedoel je gewoon de allerlaatste van NC die met Zany? Die vind ik anders wel vet.
Van de laatste NC collab werd ik nou ook niet echt warm...
Wat betreft deze release vind ik Alone een beetje vet. Anticlimaxs.
De laatste van NC met HHz.wrote:Hebben D-Block & S-te-Fan een collab gemaakt met NC gemaakt dan? Of bedoel je gewoon de allerlaatste van NC die met Zany? Die vind ik anders wel vet.
Van de laatste NC collab werd ik nou ook niet echt warm...![]()
kijk eens in het begin postwrote:dees is nog niet op hardstyle.com toch?
nee dus...
de teringwrote:kijk eens in het begin postwrote:dees is nog niet op hardstyle.com toch?![]()
nee dus...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Together wel netjes... Alone vind ik niet echt veel.
-
D
ja laat deze vinyl maar gewoonn niet uitkomen
wat een schijt nummers zijn dit
of geef deze al free releases weg
wat een schijt nummers zijn dit
of geef deze al free releases weg
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
nee ind,, maar vaak zijn de collabs van dbstf vetter als hun alleen.Van de laatste NC collab werd ik nou ook niet echt warm...
Vind The Space we Created toch wel heerlijk hoor!!wrote:De laatste van NC met HHz.wrote:Hebben D-Block & S-te-Fan een collab gemaakt met NC gemaakt dan? Of bedoel je gewoon de allerlaatste van NC die met Zany? Die vind ik anders wel vet.
Van de laatste NC collab werd ik nou ook niet echt warm...![]()
-
M
Together gaat opzicht wel..
Alone vind ik 3x niets sorry.
Alone vind ik 3x niets sorry.
rofl is deze nog niet gereleased
heb ze al teringlang op mn hd staan 
Together: tonight part II
Alone: Depresieve track
klinkt wel leuk maar maakt me zielig
net als abject - in our memories
Together: tonight part II
Alone: Depresieve track
Wow! Alone nu een paar keer geluisterd en ik denk dat het de eerste track van DBSTF is die ik echt goed vind
! Eindelijk.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Together vind ik echt een heerlijke track
, maar Alone kan me echt niet bekoren..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Gaat echt hard idd!!wrote:Alone is Live echt heerlijk
anger gaat harderwrote:Gaat echt hard idd!!wrote:Alone is Live echt heerlijk
De laatste vinyl van D-Block & S-te-Fan. De rest brengen ze alleen nog maar digitaal uit.
Bericht van Stefan op hun flock:
Bericht van Stefan op hun flock:
Even ter verduidelijking voor de release van together en alone
Wij zijn al n tijdje aan t kijken wat we doen, vinylverkoop is eigenlijk niet echt goed meer en ook eigenlijk wel n beetje outdated. De kans dat mensen nog turntables gaan kopen is gewoon bijna nihiel.. Technics maakt ze al niet meer.. iedereen gaat over op cd/usb.
We hebben dus lang nagedacht of we nog een vinyl gingen drukken voor evo010. Maar omdat het nummer 10 is, is het ook wel n mooie manier om het vinyl met nummer 10 af te sluiten.. dus together en alone komt nog op vinyl:)
Verder zullen er voor evolutionz waarschijnlijk geen vinyls meer worden geperst!