Die laatste platen met Isaac en Deepack waren goed wil je zeggen?wrote:idd voor mij is er ook nooit een dip geweest.wrote:Snap niet welk dipje je bedoeld? DBSTF zijn voor mij gewoon super producers, Harde tracks, afgewisseld met softe tracks. Echt geweldig. Deze is ook weer zooooo lekker, die melodie in de climax jeuzus! Wat heerlijk
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
platen met deepack vond ik inderdaad goed, met Isaac vond ik iets minder maar was niet slecht geproduceerd ofzo. Soft is bij mij niet meteen slecht zoals bij de meeste wel hier.wrote:Die laatste platen met Isaac en Deepack waren goed wil je zeggen?wrote:idd voor mij is er ook nooit een dip geweest.wrote:Snap niet welk dipje je bedoeld? DBSTF zijn voor mij gewoon super producers, Harde tracks, afgewisseld met softe tracks. Echt geweldig. Deze is ook weer zooooo lekker, die melodie in de climax jeuzus! Wat heerlijk
Bij mij ook niet, maar die platen trokken echt op niks vond ik. Vind deze echter wel weer goed, en vooral our music is een hele dikke track.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
van deze 2 vind ik dan take me there weer de betere , maar die deepack samenwerkingen bleven goed bij mij hangen.wrote:Bij mij ook niet, maar die platen trokken echt op niks vond ik. Vind deze echter wel weer goed, en vooral our music is een hele dikke track.
ter info; hier komt een videoclip van binnenkort 
-
P
- 5 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
wrote:ter info; hier komt een videoclip van binnenkort
Binnenkort op TMF?
Want die andere 30 clips kwamen daar ook toch?wrote:wrote:ter info; hier komt een videoclip van binnenkort
Binnenkort op TMF?
-
D
TMF bestaat niet eens meer!wrote:Want die andere 30 clips kwamen daar ook toch?wrote:wrote:ter info; hier komt een videoclip van binnenkort
Binnenkort op TMF?
Luister deze nu in HWS. Vind die melodie toch echt wel heel lekker
Toch wel een gave track zeg, heerlijk zomers!
Ik dacht ergens vaag gehoord te hebben dat F8trix D-block is... Of is dat heel erg vaag?
Althans, produceerdt voor hem..
Last edited by Hard Society on 29 Feb 2012 18:30, edited 1 time in total.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:wrote:Luister deze nu in HWS. Vind die melodie toch echt wel heel lekkerToch wel een gave track zeg, heerlijk zomers!
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Wat een energie zit er in deze plaat 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Samen met Our Music echt best dikke tracks.
Doet me denken aan hun tijd 'gouden' tijd vroeger.
eindelijk weer eens één track van DBSTF die me weet te bekoren, lekkere melodie! our music vind ik echter weer een verschikkelijke bout plaat
ze zijn back. laat ze maar weer tracks als MMA produceren 
Het zijn 2 dikke tracks maar vroeger waren ze toch nog net iets dikker hoorwrote:Samen met Our Music echt best dikke tracks.![]()
Zal zoizo wel een top release worden !
Liever niet, die kotst iedereen incl. ik uit. Doe maar Sound Of The Thunder, man man wat zat daar een sfeer in! Of Evolutionz + Shalllow Planet(die ik overigens beter vind dan MMA)wrote:ze zijn back. laat ze maar weer tracks als MMA produceren
Heerlijk nummer, positief verrast!
wrote:Heerlijk nummer, positief verrast!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
1 woord: HEERLIJK
samen met Our Music word het echt super dikke release!
samen met Our Music word het echt super dikke release!
Hele aangename track om te horen met dat typische DBSTF sfeertje erin. Die hebben ze heel goed neer kunnen zetten in deze track, dat vond ik vorig jaar wat minder aanwezig in hun tracks. Leuk plaatje dus!
Na lange tijd weer een heerlijke track van D-Block & S-Te-Fan!