Ik vind hem lekker, lijkt me ook een F8trix zo op het eerste gehoor!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
jepp, hij is van DBSTF! Iemand zei op twitter heerlijk track weer van dbstf en dat is dezetrack en dbstf heeft die geRT 
Dacht ik al, beter!wrote:jepp, hij is van DBSTF! Iemand zei op twitter heerlijk track weer van dbstf en dat is dezetrack en dbstf heeft die geRT
Dan had ik het mis, prima trackje van de twee heren hoor!wrote:Dacht ik al, beter!wrote:jepp, hij is van DBSTF! Iemand zei op twitter heerlijk track weer van dbstf en dat is dezetrack en dbstf heeft die geRT
-
CHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Lekkere track! ik hoop dat ze weer meer van deze muziek gaan producen
DBSTF
Thank you all for the great response on our new tracks "Take me There" and "Our Music"
Mwah, kan er nog niks over zeggen...
Na lange tijd weer eens een plaat die me wel boeit van hun denk ik. Klinkt in ieder geval wel lekker.
-
QHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
Leuke melodie, ben altijd al fan geweest van deze gasten
.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
nice!
Je kan nou wel concluderen dan F8trix dus gewoon alle sounds van dbstf gebruikt heeft, want ik hoor in deze track wel veel elementen terug die ook te horen zijn in flavaa/game is mine.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Al over gehad met hem, deze is niet van f8trix, ik dacht namelijk zelf ook dat deze van hem zou zijn. Hij is wel bezig met een nieuw project
-
I
Hij kan er mee door 
Last edited by IvoWII on 17 Mar 2012 13:01, edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
wat een FIJNE plaat is dit
wordt vliegen op hardbass met deze track in hun liveact
-
JHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
Best wel lekkere track weer van DBSTFN. Laatste tijd echt waardeloos. Maar deze gaat weer de goede kant op. 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Echt een gruwelijk fijn euforisch nummertje dit, ging lekker op X-qlusive!
wrote:Best wel lekkere track weer van DBSTFN. Laatste tijd echt waardeloos. Maar deze gaat weer de goede kant op.
hè hè eindelijk weer eens een lekkere DBSTF, hebben we lang op moeten wachten 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ik heb nog nooit een waardeloze track van dbstf gehoord, ook de laatste tijd niet. en deze is weer prima.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
DBSTF zijn ook over hun dipje heen??
-
D
Lekker nummer! 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Leuk mainstream trackje!
Snap niet welk dipje je bedoeld? DBSTF zijn voor mij gewoon super producers, Harde tracks, afgewisseld met softe tracks. Echt geweldig. Deze is ook weer zooooo lekker, die melodie in de climax jeuzus! Wat heerlijk 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
idd voor mij is er ook nooit een dip geweest.wrote:Snap niet welk dipje je bedoeld? DBSTF zijn voor mij gewoon super producers, Harde tracks, afgewisseld met softe tracks. Echt geweldig. Deze is ook weer zooooo lekker, die melodie in de climax jeuzus! Wat heerlijk