Last edited by Qydos on , edited 4 times in total.
Zo te horen stuiteren de kicks weer overal heen..
Even wachten op HQ voor definitief oordeel.
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2020
508 postssince 2012
Ik wacht wel op HQ. Die melodie klinkt nog niet eens zo heel slecht alleen ben bang dat die kicks weer veel te hoog gepitcht worden 
Klinkt lekker! wat een lelijke roodharige kerel in beeld pff..
H
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
812 postssince 2012
Wacht wel een HQ af, maar wat een saai publiek zeg... Iedereen staat stil zowat.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
kan de dbstf platen niet eens meer onderscheiden:') allemaal hetzelfde, maar wat een volk zeg daar 
ja dat komt door dit soort muziek..wrote:kan de dbstf platen niet eens meer onderscheiden:') allemaal hetzelfde, maar wat een volk zeg daar
later op de dag ging het helemaal los daar
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Als je zo gaat redeneren kan ik achter bijna alledaagse producties van de meeste artiesten een v2,3,4 etc.. achter zetten!wrote:Mma3?
Even wachten op een HQ vooraleer ik dit ga beoordelen.
Het lijkt net of ik dit nummer al eerder heb gehoord terwijl dat niet zo is. 
D
last seen Nov 2013
9 postssince 2011
Werd deze niet gedraaid bij Beat the Bridge?wrote:Het lijkt net of ik dit nummer al eerder heb gehoord terwijl dat niet zo is.
L
Hardtraxxer
123 postssince 2012
ik vind dit best wel lekker eigenlijk 
D
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2023
1,047 postssince 2011
De opbouw en melodie klinken prima, na Take Me There weer een heel leuke euforische track. Alleen die kicks pitchen weer een partij hoog......zonde.
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2012
52 postssince 2012
Zie die cameraman bij DBSTF, zal wel weer zo'n dom clipje bijkomen.
Of een aftermovie van Festivaart? :pwrote:Zie die cameraman bij DBSTF, zal wel weer zo'n dom clipje bijkomen.
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,401 postssince 2009
Liever een dom clipje dan een dikke ginger.wrote:Zie die cameraman bij DBSTF, zal wel weer zo'n dom clipje bijkomen.
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2012
52 postssince 2012
wrote:Liever een dom clipje dan een dikke ginger.wrote:Zie die cameraman bij DBSTF, zal wel weer zo'n dom clipje bijkomen.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
Klinkt goed. Die pitch ook, goed gebruikt.
als je Audiofreq heet ja, wat een op en neer gestuiter op al die verschillende hoogteswrote:Die pitch ook, goed gebruikt.
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2014
233 postssince 2011
Klinkt zeker niet verkeerd!