hahaha
het was wel gezellig daar denk pffff track klinkt best goed
View on YouTube
Niks mis met deze plaat!! Klinkt goed!
wrote: Melodietje klinkt wel leuk, kicks klinken beetje angstig
Die gozer in het blauw op de climax hahawrote:Die justin bieber in z'n blote bast op 1,10 staat zelfs te geeuwen. Misschien vraagt 'ie zich af waar hij de rock tent kan vinden en zit 'ie verkeerd?
In ieder geval dood publiek ja. Maarja geen van hen kent de nieuwe track dus springen ze niet, ze moesten maar eens fout springen in het bijzijn van hun matties.
Hij dirigeert als het ware het volk. Maar is het moe na 10 seconden en laat z'n hoofd maar weer hangen om de grond af te zoeken naar bonnetjes, geld of gsm's. Dit is nog erger dat het standaard 'dagjesvolk'.wrote: Die gozer in het blauw op de climax haha
Heb ik ook wel is als ik te hard ga hoor, kan ik niet meer losgaan haha.wrote:Hij dirigeert als het ware het volk. Maar is het moe na 10 seconden en laat z'n hoofd maar weer hangen om de grond af te zoeken naar bonnetjes, geld of gsm's. Dit is nog erger dat het standaard 'dagjesvolk'.wrote: Die gozer in het blauw op de climax haha
Inderdaad, jammer want dacht dat ze iewat de goede kant op gingen.wrote:Tuuu tuu boing boing krrr krrr!
wrote:Mensen die via een forum commentaar hebben op hoe andere mensen losgaan :') . Ga gewoon vooraan staan en geef het goede voorbeelddoe ik ook. Vooraan is het meestal wel leuk.